Digital Takeover je inovativna izobraževalna platforma, ki se je začela pred tremi leti, leta 2015, s ciljem preoblikovanja hrvaške digitalne scene in povečanja skupnega odstotka digitalnih naložb. Edinstveno izobraževalno platformo organizira hrvaški portal 24sata. v kratkem času je postala ena najpomembnejših središč za digitalno komunikacijo najbolj vplivnih odločevalcev na hrvaškem trgu. Platforma je bila vsako leto večja, zato s svojimi predavanji in delavnicami privabljajo vse več obiskovalcev iz vseh držav nekdanje države Jugoslavije.
Bodite del Digitalnega Takeoverja , ki bo v Zagrebu 13. marca 2018 v CineStaru v zagrebškem Branimir Centru.
Na Digital Takeoverju ideje digitalne transformacije in pomembnost vlaganja v digitalno oglaševanje predstavljajo skozi niz različnih dogodkov, predavanj, delavnic, ki imajo vseskozi tudi veliko medijsko podporo. Digital Takeoverja se je do zdaj na več kot desetih dogodkih udeležilo več kot 1500 obiskovalcev. Marca 2017 je potekala največja regionalna digitalna konferenca, na kateri so se zbrali vsi vodilni digitalni strokovnjaki.
Kaj vas čaka na Digital Takeover 2018?
Letošnji Digital Takeover (13. marec) prinaša širšo sliko digitalnega spreminjanja, digitalne transformacije, poudarja pomembnost spremljanja trendov v digitalnem svetu in prinaša konkretne rešitve in nasvete trajnostne digitalne kulture. Govorilo se bo o pomenu vlaganja v digitalno poslovanje. Obiskovalci se bodo na delavnicah in skozi predavanja naučili, kako se spopasti s svetom, v katerem so inovacije postale stalnica.
S še bogatejšim programom in izjemnimi predavatelji, bo na letošnji konferenci največji poudarek vpliv človeka v digitalni transformaciji. Poudarek bo tudi na pomembnosti poslušanja uporabnika in, kako do uporabnika pristopiti v času digitalnih sprememb, kako mu predstaviti spremembe in mu pokazati, da so lahko spremembe tudi dobrodošle.
Cilj Digital Takeoverja je okrepitev aktivne vloge in uporaba znanja v kulturi nenehnih sprememb in motenj, transformacij in inovacij z močnim vplivom o pomenu digitalne družbe kot celote. Konference Digitalnega Takeoverja so namenjene izobraževanju skozi uspešne primere svetovnih strokovnjakov na tem področju. Ustvarjalci konference si želijo s pomočjo delavnic in predavanj podjetjem zagotoviti specifično znanje za ustvarjanje v digitalnem času.
Predavatelji na Digital Takeover 2018
Letos bodo obiskovalci konferenc imeli priložnost poslušati šest vrhunskih strokovnjakov na področju digitalne komunikacije. Štirje od šestih so že razkriti, dva pa za enkrat še ostajata skrivnost.
- Stephen Attenborough (komercialni direktor Virgin Galactic): Stephen je komercialni direktor v svetovno znanem podjetju Virgin Galactic , podjetju, ki je v lasti skupine Virgin Group, ki je v lastništvu Richarda Bransona . Na Digital Takeoverju bo vsem obiskovalcem in poslušalcem zaupal neverjetno zgodbo o komercialnem potovanju v vesolje v tem digitalnem času, v katerem živimo danes.
- Peter Corbett (ustanovitelj digitalne agencije iStrategyLabs): Peter je navdihujoč vodja, ki uspešno povezuje ustvarjalno in tehnološko skupnost. Je ustanovitelj iStrategyLabs, digitalne agencije, ki razvija rešitve za izzive strank in jih uvaja v 'online' in 'offline' omrežja. Za svoja dela je osvojil številne nagrade in priznanja, med drugim kar 20 nagrad Cannes Lions.
- Daniel Newman (glavni analitik podjetja Futurum Research in generalni direktor Broadsuite Media Group): Daniel je glavni analitik v podjetju Futurum Research. To se ukvarja s tehnologijo, digitalnimi inovacijami in strategijami. Je tudi generalni direktor podjetja, ki je strateški partner za medije, trženje in ustvarjanje vsebin, Broadsuite Media Groupa. Sodeluje z največjimi svetovnimi tehnološkimi blagovnimi znamkami, ki raziskujejo digitalno transformacijo in njen vpliv na podjetništvo.
- Dr. des. Natalia Wiechowski (strokovnjakinja za marketing za Bližnji vzhod in Afriko): Znanstvenica humanistike z doktoratom iz filozofije, nagrajena govornica in strokovnjakinja za osebni branding. Svoje temelje je zgradila na podlagi 13-letnih izkušenj na področju družbenih raziskav. Natalia pomaga direktorjem in podjetnikom, ki si želijo, da bi bili opaženi v tako 'online' kot tudi 'offline' svetu. Sodelovala je z direktorji podjetij, kot so IBM, Alshaya, National Bank of Fujeirah in Right Selection.