V ponedeljek smo dobili novega rekorderja med slovenskimi filmi, saj je mladinska komedija Gremo mi po svoje zadnji konec tedna v kinematografe privabila neverjetnih 18.686 gledalcev.
V zadnjem letu. 1. Shrek za vedno – 7.363, 2. Robin Hood – 6.913, 3. Gremo mi po svoje – 5.659, 4. Alvin in veverički 2 – 4.902, 5. Seks v mestu 2 – 4.896.
Od odprtja Koloseja Ljubljana. 1. Gospodar prstanov: Kraljeva vrnitev (2004) – 15.500, 2. Harry Potter in kamen modrosti (2001) – 14.602, 3. Gospodar prstanov: Stolpa (2003) – 14.487, 4. Da Vincijeva šifra (2006) – 14.285, 5. Troja (2004) – 13.966.
Podatki se nanašajo samo na gledanost v prvem koncu tedna predvajanja v Koloseju Ljubljana.
O tem, kaj pomeni številka, več pove dejstvo, da je Petelinji zajtrk, najbolj gledan film v zgodovini samostojne Slovenije, prvi vikend predvajanja nabral skoraj trikrat manj gledalcev (6.510), na koncu pa skupno kar 183.246.
Film za družbo in po svoje
"Vedeli smo, da bo obisk na začetku velik, ne pa da bo tako velik," število obiskovalcev komentira režiser Miha Hočevar, ki pravi, da gre za film, ki si ga lahko ogleda družina, družba ali vsak po svoje.
"Ni zatežen, tako kot znajo biti slovenski filmi," navaja enega od razlogov za uspeh in dodaja: "Velik magnet za publiko, ki si želi takšnih filmov, je Jurij Zrnec, tu pa so seveda še otroci, ki igrajo v filmu, in njihove družine ter taborniki, ki jim je všeč, kako je v filmu predstavljeno taborništvo."
Nejc Gazvoda, filmski režiser in nagrajeni pisatelj, ki je v zadnji številki revije o filmu Ekran o Mihi Hočevarju spisal portret, pravi, da si Gremo mi po svoje zasluži toliko gledalcev, saj je režiser glede na okvire, ki si jih je zastavil, svojo nalogo opravil zelo dobro: "Tematika je sproščena, liki so simpatični, odmaknil pa jih je v taborniško okolje, kjer se lahko razvijejo njihovi odnosi. V njem so vse zadeve (od ljubezni do težav s starši), ki najbolj mučijo starostno skupino, ki ji je ta film namenjen, torej od 10 do 15 let, ali mogoče še za mlajšo."
"Vse, kar bo nad sto tisoč, bo izjemen uspeh"
Nad številom gledalcev je bil presenečen tudi producent filma Danijel Hočevar, ki izjemni rezultat pripisuje zabavni in nepretenciozni zgodbi, komičnim vložkom, žanru, raznolikim karakterjem, Juriju Zrnecu in faktorju X, ne pa organiziranim obiskom: "Bilo je kar nekaj promocijskih akcij v sodelovanju s taborniki, vendar ta oblika ogleda ni prevladala nad 'običajnim' obiskom filma, saj večina pride v kino neorganizirano."
Jurij Zrnec o odlikah filmaGre za pedagoško-zabavni film, odnos med odraslimi in preveč razmišljajočimi otroki, tu so odnosi, prve ljubezni, česar se bo mogoče spomnil tudi vsak odrasli.
Kot pravi, je končni rezultat težko napovedati. "Veselila bi nas že številka nad 50 tisoč gledalcev; vse, kar bo nad sto tisoč, bo izjemen uspeh," meni in dodaja: "Zavedati se moramo, da kinematografi privabljajo vedno manj gledalcev in da odličen uspeh dosežejo samo še globalni hiti, redkeje pa domači filmi."
Naslednje leto tudi v tujino
Gremo mi po svoje bodo v dogovoru z distributerjem Cinemanio Group predvajali tudi v državah nekdanje Jugoslavije in drugod v tujini.
"V teh državah bo film na sporedu predvidoma naslednje leto, za prodajo v druge države pa bo poskrbela mednarodna distribucijska hiša, s katero bomo dogovor sklenili v kratkem," pojasnjuje Danijel Hočevar, ki za konec zagotavlja, da bo film predvajan tudi na številnih mednarodnih festivalih, predvsem tistih, ki so specializirani za mladinske filme.