Danica Lovenjak prisega na kvaliteto, za katero je pripravljena odšteti tudi malce več ali veliko več, kot v primeru Valentinovih čevljev, ki si jih je pred skoraj dvema letoma privoščila za devetindvajseti rojstni dan.
"Na še vedno aktualnem modelu Valentinovih čevljev, ki jih imam komaj dve sezoni in za katere sem odštela 700 evrov, se mi je prelomila peta. Čevlje sem seveda odnesla v trgovino, kjer pa so mi odgovorili, da bo o tem, ali je reklamacija upravičena, v osmih dneh odločil sodni izvedenec. Naj povem, da se mi je pred leti podobno zgodilo s škornji iz Peka, ki so jih v trgovini takoj poslali v podjetje, kjer so mi naredili novo peto," nam je zaupala Lovenjakova.
Ali je to običajna praksa pri nas, smo se pozanimali v trgovini Galerija Emporium, kjer je Danica omenjene čevlje tudi kupila. "Stranka ima možnost reklamacije in sicer na tri različne načine. Z vračilom kupnine, zamenjavo artikla oziroma dobropisom, lahko pa se odloči, da bo izdelek obdržala in unovčila popust pri naslednjem nakupu. Ker osebje ni usposobljeno, da bi ugotavljalo, ali je reklamacija upravičena ali ne, imamo v naši državi 3 ali 4 tekstilne sodne izvedence, ki odločajo o tem. Lahko pa povem, da je pred kratkim k nam prišla stranka, ki je omenjeno Valentinovo peto zlomila po lastni krivdi, to priznala, in tudi v takih primerih se potrudimo, da kupci našo trgovino zapustijo zadovoljni in srečni," nam je razložila pomočnica vodje trgovine.
Pa kdo pa je ta Lovenjakova da jo tako radi vlačite po časopisih.Ali kupuje čevlje z tehničnim pregledom?
Prvič slišim,da imajo čevlji 2 leti garancije.Drugo vprašanje pa je,kdo ima dve leti shranjen račun za bujeke?Samo babnice,ki nimajo drugega …
Samo vprašam, koliko let ime že 29 let? Je kakor Helenca, ki je desetletje praznovala 30.rojstni dan. Demenca napada čedalje …