Bojana Ksela Rose, ki je kar nekaj let delala kot novinarka POP TV in Kanala A in je poročena s kreativnim direktorjem POP TV, Donaldom Rosejem, si je našla nov izziv. Pred meseci je na Instagramu objavila blog z otroško modo in dodatki za najmlajše, sedaj pa je ta blog razširila in lansirala spletno stran mrsbrose.com, na kateri sedaj ne predstavlja le mode za otroke, ampak tudi ženske, na njej pa najdete tudi utrinke z Bojaninih potovanj.
Po tako imenovanem „mommy blogu“ sedaj še modni blog in spletna stran. Zakaj?
Moda je nekaj, kar me navdihuje že od nekdaj in pri 35 letih sem si pomočjo svojega moža končno upala stopiti na pravo pot. Že kot 8-letna deklica sem sedela za maminim šivalnim strojem in šivala dekorativne blazine za svojo sobo, medtem ko je morala mama zame sešiti identično trenirko, kot jo je sešila za mojo barbiko. Vključno s patenti in našitki, sicer nisem bila zadovoljna.(smeh) Življenje me je kasneje zapeljalo v novinarske vode in ko sem pred petimi leti zaradi bolezni novinarsko kariero zaključila, je strast do mode spet privrela na površje. Svojemu, takrat še partnerju, sem omenila, da želim oblikovati čevlje. Nad idejo je bil navdušen, v trenutku je imel plan, kako naj se tega lotim, vendar sem ga takoj ustavila, češ, kaj pa govoriš?! Kdo mi bo pa zaupal? No, danes sem v sodelovanju z Alpino tik pred lansiranjem svojega prvega para modnih čevljev, ki bo na prodajne police prišel marca 2018.
Kako je prišlo do sodelovanja z Alpino?
Vstopnico do Alpine mi je priskrbela Alja Bitenc, slovenska blogerka, simpatično dekle s prefinjenim okusom in privlačnim damskim stilom. Ko sva se prvič srečali na kavi, mi je omenila, da Alpina išče blogerje, ki bi oblikovali pomladansko/poletne čevlje in takoj so se mi zasvetile oči. Nekaj tednov za tem, sem že bila v Žireh na prvem kreativnem sestanku.
Zelo sem ponosna, da sem lahko del tega projekta, da se je slovenskemu podjetju Alpina z bogato tradicijo po letih turbulenc uspelo obdržati na nogah, da še danes pišejo izjemno uspešno zgodbo in da jim po svojih najboljših močeh pomagam pri izdelavi modnih čevljev. Z Aljo bova namreč dokazali, da Alpinini čevlji niso samo za stare mame, ampak jih bodo po novem nosile tudi modne zapriseženke! Na policah bodo 15 marca, premierno pa jih bova vsaka na svojem blogu začeli predstavljati že januarja. Edini namig, ki ga lahko izdam, je, da Alja oblikuje natikače, jaz pa sandale s peto.
Na Instagramu ste v enem letu zbrali 30 tisoč sledilcev. Kaj je skrivnost vašega uspeha?
Za prvih 10 tisoč sledilcev se gre zahvaliti medijski podpori, ki so mi jo naklonili bivši novinarski kolegi, in slovenskim estradnicam, od Lili Žagar, Iryne Osypenko, Ane Klašnja, Tjaša Kokalj in Iris Mulej. Pri promociji so mi pomagala tudi podjetja, s katerimi sem sodelovala, predvsem pa je rezultat odvisen od vsebine, ki jo ponujaš. Če je vsebina uporabna in všečna, te bodo zagotovo opazili, četudi moraš uporabnikom na družabnih omrežjih, kdaj pa kdaj pomahati. Sicer pa me še vedno spremlja motivacijski stavek: Kako ne bi izmed milijarde in pol uporabnikov Facebooka našel 100 tisoč sorodnih duš, ki jim je všeč to, kar objavljaš? Keks! ( smeh )
Je z blogom mogoče dobro služiti?
Meni je uspelo po letu dni, vendar z veliko težavo. Življenje me vedno pripelje v okoliščine, kjer je treba nekaj predrugačiti. ( smeh ) Že v preteklosti sem se mnogokrat počutila kot nekdo, ki premika smernice, ki se potegne za kolektiv, no, zdaj sem na točki, ko se moram vsak dan boriti za svoje mesto. Marsikdo še ne ve, da sem v Sloveniji edina “full time” mami fashion blogerka, kar pomeni, da je to moja edina služba in moj edini prihodek. Veliko slovenskih podjetij je sicer osvojilo zavedanje, da so socialna omrežja in vpliv, ki ga imajo 'influencerji', zanje ključnega pomena, vendar pa majhen odstotek teh podjetij svoje naročnike tudi plačuje. Tudi če sodiš med mikro influencerje z 10 tisoč sledilci, že imaš, dokazano, na svojo okolico vpliv in če ne kratkoročno, bo imelo podjetje, katerega izdelke promoviraš, zaradi tvojega opozarjanja nanje, boljši rezultat pri prodaji na dolgi rok. Ob tem želim izpostaviti, da se odnos naročnikov ne bo spremenil, dokler se ne bo spremenila zavest blogarjev, ki morajo prenehati objavljali fotografije v zameno za par podarjenih hlač.
Na podlagi česa izbirate stvari, ki jih objavljate?
Moj blog sem jaz, moj okus, moja duša in moj življenjski stil. Na internetu sem dobesedno doma in imam pod nadzorom vsaj večino tegad kar je v modni industriji trenutno IN in vse to želim deliti svojim občinstvom. Vsi stajlingi so plod moje kreative in mojega okusa. Moj mož bi temu dodal, da so tudi plod njegovega znižanega stanja na bančnem računu. (smeh )
Koliko časa na dan posvetite blogu?
Uf… Preveč! Ko si sam svoj šef in ko v poslu, ki ga opravljaš, zares uživaš, se od njega težko odtrgaš. Biti bloger pomeni pridobiti izdelke, ki jih boš promoviral ( kar pomeni veliko poslovnih sestankov ), pomeni imeti ideje, kako boš izdelke promoviral, izbiro stajlingov, vključuje fotografiranja, pa obdelavo fotografij, pisanje vsebine, vsakodnevno objavljanje vsebin ter poleg bloga, v mojem primeru, še urejanje dveh socialnih omrežij. Iz nedelje na ponedeljek, ko sem lansirala blog, sem spala samo 4 ure in občutek je bil tak, kot da sem na svet spravila svojega drugega otroka. Ob tem sem seveda še žena in mama, ki se vsak dan posveti svojima dvema fantoma.
Bi rekli, da je bila odločitev, da se poslovite od POP TV-ja in novinarstva ena boljših v vašem življenju?
Saj veste, kako je z bivšimi, ko pogledate nazaj. V glavi jih pospraviš v mapo z oznako: Neprava odločitev! ( smeh ) Šalo na stran. Na POP TV sem se marsikaj naučila, kar mi v tem poslu pride prav. Od kadriranja, fotografije, pisanja tekstov, sploh pa dela z ljudmi. Četudi neprava, je bila zame to zelo vredna in koristna izkušnja, za katero jim bom vedno hvaležna.
Naročeno oglasno propagandno sporočilo, polno polresnic in laži. Da cela Slovenija ve, da so jo odpustili zaradi twita o gasilcih,... …
Denar služi mož, ona pa je sponzoruša. In kot je napisal že predhodnik, ni dala odpovedi, pač pa so jo …
Ona ni nič zapustila POP TV, ampak so jo odpustili zaradi neprimerne objave na Twitterju!