"Včasih so bile razprodaje res razprodaje, sedaj pa večina trgovcev cene zniža že pred tem," pravi Igor Perčič, vodja prodaje pri Tomas sportu 2, in dodaja, da še vedno obstaja zanimanje za razprodaje, vendar je veliko manjše kot v preteklosti. Večina trgovcev že v decembru začne z akcijami, zato bistvenih razlik na razprodajah ni več, še pravi Perčič. Tudi v Sportini Group odgovarjajo, da razprodaje niso več tako množično obiskane kot pred leti, vendar jih še vedno ocenjujejo kot "prodajno uspešene".
Čakajo na dražje izdelke
"Največ povpraševanja je po tipičnih sezonskih izdelkih, kot so plašči, jakne, bunde, škornji in puloverji," ugotavljajo v Sportini in dodajajo, da gre predvsem za dražje izdelke. Perčič pa ugotavlja, da ljudje najbolj povprašujejo po smučeh in smučarskih čevljih, ki pred tem še niso znižana.
Začetek določijo sami
Datum začetka in trajanje razprodaje v posamezni trgovini določijo trgovci, vendar lahko trajajo do največ 60 dni.