Slovenci imamo radi čustvene ljudi, pravi psihoterapevtka Veronika Seles in razlaga, da se s takim človekom ljudje lažje poistovetijo in si prek njega dovolijo čutiti sebe.
Na vprašanje o tem, zakaj pri Slovencih znanje pri tematskih šovih ne igra ključne vloge, pa strokovnjakinja razlaga: "Znanje ljudi velikokrat frustrira in ga želijo izničiti pri tistih, ki ga imajo. Če se primerjajo z uspešnimi, se potem sami počutijo neuspešne." Po njenem mnenju ljudje v šovih raje gledajo manj uspešne, saj jim tako ni treba dosti narediti za doseganje večjega znanja.
Med spremljanjem povprečnih se gledalci bolje počutijo, še meni psihoterapevtka in dodaja: "Pri gledanju lahko tako doma komentirajo, kaj bi lahko naredila bolje. Neznanje jim omogoča, da so v marsičem boljši. Nasprotno številne frustrira."
Je čustvena, a v kuharskem znanju nekoliko šibkejša Lidija res v šovu ostala le zaradi tega?
Letos se išče zmagovalca, ki bo dobil 50.000 evrov. Glasujejo pa gledalci, ne Bine. Torej noter ostaja kdor je všeč …
Letos se išče zmagovalca, ki bo dobil 50.000 evrov. Glasujejo pa gledalci, ne Bine. Torej noter ostaja kdor je všeč …
Gledalci, ker jim ni bistvo kuhanje. Smola, ker se ga drži. Tomaž, ker ga je poslal na vroči stol.<br />Gledalci …