Televizija. Ko bodo mladi jeseni preklopili na Cartoon Network, jih bo poleg znanih risank, kot so Bugs Bunny, Scooby-Doo, Dexter's Laboratory in Johnny Bravo, pričakala tudi poučna novost – kampanja, ki jih bo novačila za boj proti mladostniškemu nasilju.
Akcija, ki jo bo TV mreža začela 1. oktobra, bo ciljala na srednješolsko populacijo, vendar ne na nasilneže in njihove žrtve. “Odločili smo se, da se bomo osredotočili na tiste, ki nasilje spremljajo, torej priče, ki vedo, da bi morale nekaj narediti, ne vedo pa, kaj,” je povedala podpredsednica Cartoon Networka Alice Cahn, ki pravi, da bodo gledalcem prek animacij posredovali metode, s katerimi lahko ustavijo maltretiranje.
Taktike v animacijah
Za kampanjo, v kateri bo s svojim programom sodeloval tudi CNN, so se pri priljubljeni TV mreži odločili, ko so opravili anketo, v kateri so mladi kot eno od največjih skrbi navedli nasilje v šoli.
Po raziskavah kar 85 odstotkov mladostniškega nasilja spremljajo priče, a se jih le petina odloči posredovati, Cartoon Network, ki ga v ZDA v vsakem trenutku gleda najmanj milijon gledalcev, pa jim bo prek risank, oglasov in spletnih vsebin ponudil taktike, kako se nasilnežem postaviti po robu ali nanje opozoriti odrasle.
Z zajcem nad nasilneže
Animirano. Cartoon Network začenja kampanjo proti nasilju med mladimi.