Devet metrov visok in 30 metrov dolg paviljon je motil praktično vse – od turistov do običajnih Rusov, nenaklonjena mu je bila komunistična stranka, kritični pa so bili tudi strokovnjaki za ohranjanje kulturne dediščine.
Paviljon v obliki skrinje v značilni rjavi barvi in prekrit z logotipi francoskega luksuznega podjetja je postavila veleblagovnica Gum. Ta je v stavbi iz 19. stoletja nasproti Kremlja. Že po desetih dneh pa so v blagovnici nad svojo zamislijo obupali in Louis Vuitton prosili, naj paviljon umakne.
Modni znaki namesto znamenitosti
Turisti in Rusi so bili besni, ker je paviljon zakrival pogled na znamenitosti, komunistična stranka je bila ogorčena zaradi bližine paviljona Leninovemu mavzoleju, strokovnjaki pa so opozarjali, da je Rdeči trg del Unescove kulturne dediščine, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Še vedno ni povsem jasno, kdo je sploh dovolil postavitev paviljona na Rdečem trgu. Struktura po navedbah virov iz Kremlja naj ne bi bila dogovorjena s predsedniško administracijo.
Louis Vuitton je sicer želel v dvonadstropnem paviljonu prikazati razstavo o različnih popotnikih, ki so v preteklosti uporabljali prtljago te znamke. Prihodki naj bi šli dobrodelni ustanovi ruske manekenke Natalije Vodjanove, ki se posveča skrbi za otroke.
Nekateri mediji so dogajanje označili za simbol sodobne Rusije, kjer je zaradi korupcije mogoče prav vse, celo postavitev ogromnega oglasa na simbolični trg, ne da bi o tem povprašali Moskovčane – pa za to ne bo nihče odgovarjal.
Rdeči trg je zagotovo turistično najbolj obiskan kraj v Moskvi. Na njem sta med drugim Leninov mavzolej in znamenita katedrala svetega Vasilija Blaženega. Na trg meji tudi Kremelj.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id05799805