Modri zob letos združuje moči z Itak Filmfestom in v sklopu Liffa podčrtuje poslanstvo promocije mobilnega filma kot pomembnega umetniškega formata.
"Najbolj aktivna je najmlajša generacija, ki mobilni film vidi kot zelo naravni način izražanja," mobilne režiserje opisuje član žirije in soustanovitelj Modrega zoba Matevž Klanjšek. Dodaja, da je v smislu umetniške kakovosti sicer čutiti premik, vendar pa uporabniki mobilni film še vedno razumejo predvsem kot komunikacijsko sredstvo in manj kot način umetniškega izražanja.
Vidiš, posnameš, pošlješ
Najzanimivejša kategorija festivala je Screen 2 Screen, pri kateri ustvarjalci filme posnamejo direktno, brez možnosti dodatne obdelave, filmski izraz pa je zato po besedah Klanjška neposrednejši, izrazno bolj grob, hkrati pa tudi zanimivejši in bolj iskren.
Na natečaj je doslej prispelo 30 filmov, ki se bodo poleg velike nagrado Itak v kategoriji Screen 2 Screen potegovali še za nagrade v kategorijah Rimejk, Dokumentarec in Videospot.
Matjaž Klanjšek, član žirijeNačrte imamo zelo ambiciozne, a začeti želimo skromno in zgodbo umetniškega mobilnega filma razvijati postopno in organsko.
Izvirnost in umetnost
Klanjšek računa, da bo največ uporabnikov v tekmo skočilo jutri, na zadnji dan natečaja, pri njihovem ocenjevanju pa bosta žirijo zanimali tako inovativost kot umetniška vrednost: "Zanimala nas bo predvsem izvirnost filmskega izraza. Iskali bomo inovativno rabo mobilnega telefona, ki ponuja druge in drugačne možnosti kot klasična filmska kamera. Seveda pa ne bomo pozabili na tradicionalne filmske kategorije, kot so scenarij, igra, režija in montaža."
Zmagovalni filmi Itak Filmfesta bodo predstavljeni 23. novembra v Slovenski kinoteki, najboljši iz Screen 2 Screena pa bo znan že na sklepni prireditvi Liffa v nedeljo v Cankarjevem domu.