Vroči posnetki: Ali Jennifer Lopez takole osvaja svojega Bena?

Foto: Profimedia jennifer lopez Foto: Profimedia jennifer lopez Foto: Profimedia jennifer lopez Foto: Profimedia jennifer lopez Foto: Profimedia jennifer lopez Foto: Profimedia jennifer lopez Foto: Profimedia jennifer lopez
Ta oglaševalska kampanja bo vroča!
Oglej si celoten članek

Jennifer Lopez v spodnjem perilu bo zagotovo dvignila vaš srčni tlak. 54-letnica je z blagovno znamko za spodnje perilo Intimissimi združila moči in ustvarila kolekcijo "This is me" (To sem jaz, op. avt.).

Vodja kampanje je Riccardo Ruini, lepotico pa je fotografiral Norman Jean Roy.

Pri izboru imena za linijo svojega spodnjega perila se je pevka in igralka navezala na svoj prihajajoči album, za katerega pravi, da bo razkril njeno "transformativno pot do osebnega razvoja". "Ime kolekcije povzema bistvo njene evolucije, samorefleksije in sprejemanja pravega jaza," so sporočili iz podjetja in dodali, da ponudba "zagotavlja zapleteno vezene detajle in kakovostne materiale, kot so svilene tkanine in prefinjene čipke, ki zagotavljajo razkošno privlačnost, ki odraža zavezanost blagovne znamke, da ponudi neprekosljivo čutno izkušnjo". Spodnje perilo bo krasil poseben detajl - kolibri, ki je simbol sreče, vzdržljivosti in energije. 

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.