Gre za Fordov limuzinski model študije verve, za katerim se (spet) skriva nova fiesta. Le dva
meseca po premieri kompaktne študije je Ford pripravil različico v klasičnem, trivolumenskem
modelu. Najpomembnejša novost je, da so v največji meri obdržali kinetično obliko. Tudi tu še ni
konec. Ford bo "fiesto" prikazal še v različici s petimi vrati. Slednja bo svoj obraz prvič
pokazala na ameriški celini, natančneje na avtosejmu v Detroitu.
Atraktivno zasnovana limuzina kalibra razreda B ima veliko stičnih točk z mondeom.
Za idejo in razvoj je zaslužen evropski oddelek za oblikovanje, ki je delo opravil
odlično, predvsem pa imel posluh za kritike, ki so sledile po premierni predstavitvi študije verve
v Frankfurtu. Od detajlov, vrednih pozornosti, je treba izpostaviti bočna stekla, ki so ostala brez
okvirja, kot tudi Fordovo zvestobo maksimalnemu izpostavljanju robov blatnikov. Difuzor,
napredna svetila in atraktivna barva "oklepa" še dodatno poudarjajo osebnost vozila, a so v
realnosti manj pomembne, saj jih serijska različica skoraj zagotovo ne bo imela. Enako velja za
markantna 18-palčna platišča z dvanajstimi kraki.
Enako atraktivna je notranjost vozila. Oblikovalci so bili očitno navdahnjeni s tehnologijo
mobilnih telefonov, zato so v verve vključili sistem, sposojen pri mondeu HMI (Human Machine
Interface). Posebna pozornost je bila posvečena detajlom in približku optimalni ergonomiji. Fordov
prikaz dveh limuzinskih premier je jasen pokazatelj, kam ciljajo na rastočem kitajskem tržišču.
Hkrati gre za veliko priznanje moči kitajskega tržišča, ki iz leta v leto postaja pomembnejše. Kar
zadeva novo fiesto, na tržišče prihaja čez leto dni. Za zdaj je znano, da bo omenjeni model Ford
komercializiral kot globalni model in ga po vsem svetu prodajal v nespremenjeni obliki.
Več kot klon
Na mednarodnem sejmu avtomobilov v Guangzhou na Kitajskem sta na ogled dve limuzinski novosti. Prva nosi Mazdin podpis in označuje komercializacijo limuzinske različice mazde 2, medtem ko je druga morda še zanimivejša.