Slovenija se v trženju svojih turističnih storitev vse bolj povezuje s Hrvaško, saj naj bi tako lažje privabila tuje goste in se bolje predstavila svetu. Predvsem naša južna soseda naj bi bila s paleto svojih storitev Sloveniji predvsem komplementarna in ne konkurenčna. Seveda bi bila enakih prednosti ob tem deležna tudi sama. "Sosednje države so zanimive tako za domači trg kot za tuje turiste, ki prihajajo v državo. Seveda pa ostajamo osredotočeni na regijo Jadrana, kjer vidimo največ priložnosti za razvoj in trženje ne le doma, temveč tudi v Evropi in na drugih celinah," pojasnjuje Irena Soban iz turistične agencije Kompas. Ta letos praznuje šestdesetletnico obstoja in se v duhu sosedskih sodelovanj prav tako povezuje s hrvaško Adriatico. Strokovnjaki za turizem sicer priložnosti Slovenije vidijo predvsem v promoviranju ekološkega turizma in naravnih lepot ter bogate kulturne dediščine.
V paketu s Hrvaško
Slovenija bo promovirala turizem s sosedami.
Zadnji čas je za premik v načinu razmišljanja! Sovrastvo in razprtije ne prinesejo nič dobrega, s sodelovanjem in sinergijo pa …