V svojem projektu Univerzalizem človekovih pravic Sara Jassim obravnava koncept človekovih pravic. Koncept človekovih pravic je zgodovinsko pogojen in zaobjema predvsem zahodno kulturo, kjer so začetki prizadevanj za človekove pravice nastali. Deklaracija človekovih pravic iz leta 1948 je napisana v duhu demokracije in prizadevanj za univerzalno uresničitev človekovih pravic. V 21. stoletju je zagovarjanje človekovih pravic, neodvisnih od pravne pravice, zelo krhek koncept. Odnos do temeljnih vrednot, zastopanih v deklaraciji, je danes izrazito dvoličen. Gre za trk kultur in dvojnih meril za človeštvo. V duhu načrtno usmerjenega egoizma, ki nadomesti pojem naravne selekcije, je iskren in human namen za dobrobit in enakopravnost ljudi lahko zelo utopičen.
Štirim pojmom, stebrom Splošne deklaracije človekovih pravic, dodaja še dve, za kateri meni, da sta danes pomembni in v toku zgodovinskega razvoja dobili (šele) zadnji pozornost. To sta ideji za ilustracijo, v kateri je pozornost posvečena človekovim pravicam žensk, in ilustracija, ki nagovarja problematiko človekovega odnosa do narave. Izbrana tematika je realizirana v seriji ilustracij; ilustracija kot zelo pripovedno izrazno sredstvo služi za prikaz vizualno sodobne entitete, ki goji tradicijo in izpostavi kulturna stičišča in nasprotja.
Štirim pojmom, stebrom Splošne deklaracije človekovih pravic, dodaja še dve, za kateri meni, da sta danes pomembni in v toku zgodovinskega razvoja dobili (šele) zadnji pozornost. To sta ideji za ilustracijo, v kateri je pozornost posvečena človekovim pravicam žensk, in ilustracija, ki nagovarja problematiko človekovega odnosa do narave. Izbrana tematika je realizirana v seriji ilustracij; ilustracija kot zelo pripovedno izrazno sredstvo služi za prikaz vizualno sodobne entitete, ki goji tradicijo in izpostavi kulturna stičišča in nasprotja.
Sara Jassim, ilustratorka in oblikovalka iz Ljubljane, je leta 2006 končala študij vizualnih komunikacij na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje. Deluje na področju sodobne ilustracije, oblikovanja in novih medijev. K delu pristopa celostno in kritično ter v kontekstu sodobne družbe. Sodelovala je na mnogih skupinskih razstavah in mednarodnih projektih ter kot umetnica ustvarjala v Parizu in Londonu.
Vstopnine ni!