Dan Wieden, soustanovitelj največje neodvisne oglaševalske agencije na svetu Wieden in Kennedy, je v starosti 77 let umrl v petek, 30. septembra, manj kot leto dni po smrti kolega, soustanovitelja agencije, Davida Kennedyja. Ob tem so iz agencije sporočili: "Hvala Dan, ker si na stežaj odprl vrata ljudem, da zaživijo svoj polni potencial. Zelo te bomo pogrešali.Tukaj raziskujemo ustvarjalno zapuščino pokojne legende."
Wieden se je rodil v Portlandu, v Oregonu, mestu, kjer je uspešno zaživela njegova agencija. Po diplomi na Univerzi v Oregonu je Wieden delal za Georgia-Pacific, eno največjih svetovnih korporacij za celulozo in papir. Kasneje so ga odpustili, ker je bil "hipi v zelo konservativnem podjetju", vendar so ga zaposlili v oglaševalski agenciji McCann Erickson, ki je sodelovala s prej omenjenim podjetjem in tam je spoznal tudi bodočega poslovnega partnerja Kennedyja. Ko je oglaševalska agencija preselila svoj sedež v Georgio, sta se Wieden in Kennedy odločila ostati v Portlandu in po kratkem času pri Williamu Cainu leta 1982 ustanovila agencijo Wieden in Kennedy.
Kot prvi naročnik pri novo nastali agenciji je bila takrat neznana, komaj nastajajoča blagovna znamka obutve Nike in prav z njo se je začela tudi njuna zgodba o velikem uspehu. Njuna prva kampanja za Nike je bila predvajana med newyorškim maratonom leta 1982 in je pokazala duhovitost para, saj sta blagovno znamko uveljavila kot najboljšo možnost za resne športnike. Leta 1987 je nenavaden vir navdiha pomagal Wiednu ustvariti enega najbolj nepozabnih sloganov v zgodovini oglaševanja: Samo naredi to (just do it). Med intervjujem v dokumentarnem filmu Art & Copy iz leta 2009 se je spomnil, da je recenziral novo delo, ki bo naslednje leto predstavljalo znamko Nike. Kampanja bi bila Nikejeva prva velika televizijska kampanja, vendar je Wieden menil, da ji manjka združevalni element. Odgovor je prišel iz zadnjih besed obsojenega morilca Garyja Gilmora, ki je strelskemu vodu rekel: "Naredimo to!" Čeprav kolegi in naročnik niso bili prepričani, je Wieden z delom nadaljeval in s tem ustvaril enega izmed najbolj nepozabnih sloganov v zgodovini oglaševanja.
Moj slogan za napredno podjetje je bil; "Od ponedeljka do petka, nobenega napredka!"
Po sliki sem že mislil da je umrl John Malkovich.