Darko Konjević, prometni strokovnjak, je po skoraj dveh letih po hudi nesreči, v
kateri je umrl
Toše Proeski, ugotovil, da pevčeve smrti ni povzročil trk v varnostno ograjo,
temveč zdrs pod priklopnik.
"Pred trčenjem je touareg vozil po desnem pasu in začel dohitevati vozilo pred seboj, namesto
da bi ga pravočasno začel prehitevati," je opisal Konjević
"Sprednji del osebnega avtomobila, v katerem je bil Proeski, je zaradi silovitega trčenja
odletel pod priklopnik tovornjaka, ta pa je potem močno pritiskal krov touarega med vrati in
vetrobranskim steklom na desni strani, na kateri je bil Proeski v napol ležečem položaju in
privezan z varnostnim pasom. Zaradi močnega trka se je njegovo telo povzdignilo, obenem pa se je
streha avtomobila spustila proti njegovi glavi," je nadaljeval.
"Pevec ni umrl zaradi udarca v varnostno ograjo, kot se je govorilo
sprva
, temveč pri udarcu v zadnji del prikolice," je pojasnil prometni strokovnjak, za katerim
je več kot 17 tisoč primerov prometnih nesreč.
16. oktobra 2007 ob 6.20 zjutraj je v nesreči na avtocesti pri Novi Gradiški v avtomobilu
volkswagen touareg umrl Proeski, voznik in prijatelj
Georgi Georgijevski je bil huje, menedžerka
Ljiljana Petrović pa lažje ranjena.
Toše ni umrl zaradi trka v ograjo
Prometni strokovnjak, ki se ukvarja s primerom tragične smrti makedonskega pevca Tošeja Proeskega, razkriva nove podrobnosti.