Korona kriza je udarila po številnih podjetnikih in ustvarjalcih, tudi tistih najbolj uspešnih, ki imajo pri nas že znano ime, kot na primer modna oblikovalka Nina Šušnjara. Nina ustvarja pod modno znamko Susnyara, katere ustanovni članici sta skupaj s televizijsko voditeljico in podjetnico Lucijo Gubenšek. Lucija nam je zaupala, kako tako veliko modno ime obdržati nad gladino, v času, ko prevladuje instantna spletna moda.
"Zelo smo se osredotočili na različne kolaboracije, saj smo z oblekami v teh časih težko konkurirali, glede na to, da se je prodaja večinoma preselila na splet. Že dlje časa Nina oblikuje za znano znamko steklenic MyEqua, sodeluje pa tudi pri drugih kolaboracijah. Poleti na trg prihajajo pripomočki za plažo, v jeseni pa dodatki za dom, tako da si v tem obdobju širimo obzorja z različni oblikovalskimi sodelovanji," pravi Gubenškova, ki je že dodobra zaplula v podjetniške vode. Poleg že omenjene modne znamke, namreč posluje tudi z ameriško kozmetično linijo, kjer sodeluje celo pri samem razvoju produkta.