Tako se je med korona krizo znašla oblikovalka Nina Šušnjara

Foto: Klemen Razinger
Foto: Klemen Razinger
Podjetje so nad gladino uspeli obdržati z novimi poslovnimi prijemi …
Oglej si celoten članek

Korona kriza je udarila po številnih podjetnikih in ustvarjalcih, tudi tistih najbolj uspešnih, ki imajo pri nas že znano ime, kot na primer modna oblikovalka Nina Šušnjara. Nina ustvarja pod modno znamko Susnyara, katere ustanovni članici sta skupaj s televizijsko voditeljico in podjetnico Lucijo Gubenšek. Lucija nam je zaupala, kako tako veliko modno ime obdržati nad gladino, v času, ko prevladuje instantna spletna moda.

"Zelo smo se osredotočili na različne kolaboracije, saj smo z oblekami v teh časih težko konkurirali, glede na to, da se je prodaja večinoma preselila na splet. Že dlje časa Nina oblikuje za znano znamko steklenic MyEqua, sodeluje pa tudi pri drugih kolaboracijah. Poleti na trg prihajajo pripomočki za plažo, v jeseni pa dodatki za dom, tako da si v tem obdobju širimo obzorja z različni oblikovalskimi sodelovanji," pravi Gubenškova, ki je že dodobra zaplula v podjetniške vode. Poleg že omenjene modne znamke, namreč posluje tudi z ameriško kozmetično linijo, kjer sodeluje celo pri samem razvoju produkta. 

Foto: Osebni arhiv Lucija Gubenšek

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.