Iris na družabnih omrežjih pogosto objavlja fotografije ljubkih stvari, ki jih že hrani za svojo Isabello, nas pa je zanimalo, ali lepotička in njena še nerojena hči vse te predmete dobita v dar?
Tovrstni marketing je v zadnjem času namreč zelo popularen, saj podjetja učinkoviteje dosežejo potencialne kupce, kot če bi oglas objavili v medijih. Na ta način je Iris z nekaterimi podjetji sodelovala že prej, med nosečnostjo pa se je to povpraševanje menda še povečalo.
Seveda nič ni dejansko zastonj, saj neko podjetje prek Iris dobi reklamo (porast števila sledilcev in všečkov ter večje povpraševanja po reklamiranih stvareh, menda pride celo do razprodaje nekega izdelka). Odziv teh podjetij na njeno prepoznavnost, pa je dejansko rezultat dolgoletne uspešne manekenske kariere, ki ji ni padla z neba.
Iris pa še zdaleč ni edina znana Slovenka, katere družabna omrežja so mamljiva marketinška točka za številna podjetja. Med mojstricami tovrstnega marketinga so na primer Danica Lovenjak, Mirela Lapanović, Rebeka Dremelj ...
Gre namreč za to, da ti ljudje delajo reklamo - Iris bo Isabelle Peropizdič vozila v šenkanem vozičku za 700 …
Pa saj 'znani in slavni' dejansko SO ti, ki jih imenuješ nižji sloj. Dejansko živijo iz rok v usta, kupujejo …
Se popolnoma strinjam s tabo. Samo zame Iris Mulej ni neka znana in slavna oseba... Žal. <br />In se sprašujem …