Slovenski režiser Olmo Omerzu se je na letošnjem mednarodnem filmskem festivalu Berlinale s svojim filmom Mlada noč predstavil v programu Forum, na predstavitvi za novinarje in štirih projekcijah za občinstvo. Poleg tega je bil češko-slovenski film izbran tudi v poseben program, v katerega izberejo kakšen ducat filmov iz vseh festivalskih programov in jih prikazujejo v berlinskih kinematografih za preostalo občinstvo.
Film 27-letnega Omerzuja je požel tudi številne pohvale s strani kritikov. "Prijetna zgodba nadarjenega mladega režiserja," je o njem zapisal Hollywood Reporter, Berlin Kino File pa, da močna predstavitev univerzalne človeške teme njegovega izjemnega prvenca spominja na mojstrovine poljskega režiserja Krzysztofa Kieslowskega in da je učinek filma ta, da o njem razmišljaš še dolgo po odhodu iz kinodvorane. Exberliner je zapisal, da je film dobro režiserjevo raziskovanje negativnega vpliva neodgovornih dejanj odraslih na mlade ljudi in da film spodbudi človeka k razmišljanju.
Omerzu sam pa je o nastanku filma povedal: "V filmu smo skupaj raziskovali in odpirali temo izgube ljubezenskih idealov na račun povsem 'mehanične seksualnosti' oziroma spolnosti, v katero ni vpletena ljubezen. Demistificirana seksualnost in njen brutalni nastop pa se v filmu pokažeta tudi kot maska negotovosti in obrambni mehanizem pred nežnostjo," je pojasnil ter dodal: "To ni klasična zgodba o otroštvu, niti običajen film o odraščanju. Gre bolj za nekakšno alegorijo, pri čemer se moški in ženski arhetipi odpirajo, med drugim tudi v otroškem svetu. Meja med otroškim in odraslim svetom sicer obstaja, vendar jo tako greh kot nedolžnost zlahka prestopata, ne meneč se za družbene prepovedi in tabuje."
Zgodba filma sicer pripoveduje o dveh dvanajstletnikih, Baluški in Řezaču, ki se dan po novem letu bolj ali manj po naključju znajdeta v stanovanju treh mladih odraslih. Tu doživita svoje prvo srečanje z ljubeznijo in seksualnostjo. Preživita noč in pozabita na čas ter na to, da ju lahko kdo pogreša oziroma ne vesta, da ju medtem že išče policija. Za trenutek pozabita, da sta še vedno otroka. Pijeta in se zaljubljata, bruhata ter izgubljata pamet v brezsramnem in razuzdanem svetu, ki ga živijo David, Kateřina in Štepan.