Slavni Michael Kors je postal prvi modni oblikovalec, ki je na Instagramu lansiral oglasno kampanjo, ki pa je žal prinesla več negativnih kot pozitivnih komentarjev. In če njegovi zvesti sledilci verjetno sploh niso opazili, da se jim na strani pojavljajo plačane objave, so to gotovo opazili tisti, ki oblikovalcu na Instagramu ne sledijo.
Zlata ura v tipičnem "insta" slogu se je tako pojavila na zidu z novicami večine uporabnikov, ki se na oblikovalca jezijo predvsem zato, ker fotografije, objavljene v sklopu plačljive oglasne kampanje, niso za to ustrezno označene, prav tako uporabnikom ni bilo omogočeno izbrati, da se s pojavljanjem plačljivih fotografij na zidu z novicami strinjajo ali ne. Uporabniki oblikovalcu očitajo še, da so oglasi preveč prikriti, saj se fotografije ne razlikujejo od tistih, ki jih vsakodnevno objavljajo modni navdušenci in navdušenke.
Všeč ali ne? Uporabniki Instagrama sicer dovoljujejo odmerek dnevnega "posiljevanja" s prikritim oglaševanjem, a le tistim znamkam in podjetjem, ki jim sledijo sami. Verjetno se tega večina niti ne zaveda.