Dolgoletni sodelavec RTV Slovenija Sašo Hribar se je odločil, da je nastopil čas, da nekdo uredi programsko shemo na Televiziji Slovenija, za katero pravi, da je vedno slabša. Poudarja, da mu je žal, da ljudje niso več navezani na nacionalno televizijo in da nanjo niso ponosni. Pravi, da k sodelovanju vabi kogarkoli, ki ga to zanima in upa, da jim bo skupaj uspelo narediti korak naprej.
S pogovori z različnimi skupinami ljudi je prišel do zaključka, da veliko ljudi nacionalne televizije sploh ne gleda, zato se je odločil, da bo ustanovil zavod RTV Slovenija, ki bo televiziji pomagal pri ustvarjanju kakovostnejšega programa. "Poslušalci, gledalke in gledalci bodo imeli možnost neposredno predlagati stvari, ki bi jih želeli videti na našem programu. Šlo bi za sinergijo med ustvarjalci in gledalci. Gre za čisto pomoč v programskem svetu,“ je za Žurnal24 povedal Hribar in dodal: "Morali bi delati za ljudi, morala bi biti dobra gledanost, moralo bi obstajati to sodelovanje, ki ga ponuja ta zavod. Naj se ljudje, ki plačujejo RTV prispevek, aktivno vključijo in povedo, kaj bi radi imeli.“
Študenti potrebujejo svojo oddajo
Povedal je, da je s pogovori z ljudmi ugotovil, da dijaki in študentje sploh ne poznajo nacionalne televizije. Za upokojence pa pravi, da so jo nekoč poznali, danes pa so se od nje distancirali, saj v programski shemi ni oddaje, ki bi bila namenjena samo njim: "Ko sem študente vprašal, če si želijo svojo oddajo, da jo sami ustvarjajo in vodijo ter da ob tem ne vpliva en star človek, ki diktira, kaj ja in kaj ne. Študenti imajo svoje vrednote, svoje mnenje, svojo čast in svoj pogled na slavo, oblast, moč in vpliv. Ko so slišali ta predlog, so bili navdušeni.“
Čeprav se zaveda, da svetovni trendi narekujejo, da televizija ni več moderna, pravi, da imajo komercialne televizije še vedno odlične pristope k temu, kako privabiti gledalce.A vseeno se zaveda, da nacionalna televizija ni komercialna. Določene stvari bi lahko imeli enake, razlika bi bila le v pristopu k oddaji: "Komercialne televizije poudarjajo največje negativnosti, bizarnosti in podpovprečnost človeka. S to isto oddajo bi lahko poudaril dobre lastnosti človeka. /.../ Ne moremo si zatiskati oči in delati z rokavicami v žepu!“
Komercialna televizija ima načrt, nacionalna ga nima
Povedal je, da se na nacionalni televiziji očitno ne zavedajo, kako zelo je pomemben dober predstavnik za stike z mediji: "Poglejte, kako to delajo na komercialnih televizija. Načrt je narejen po segmentih, kdaj bodo o čem govorili, kdaj bodo kaj predstavili in podobno . RTV Slovenija tega nima."
Predsednik zavoda bo, kot je povedal Hribar, Peter Kosmač, ki je sicer tudi predsednik Sindikata kulturnih in umetniških ustvarjalcev RTV. Kaj o zavodu menijo vodilni na Televiziji Slovenija za enkrat še ni znano. Sicer pa bo do zavod overili pri notarju šele konec tega tedna, zato da za enkrat še nima uradnega imena.
Na kateri fakulteti je pa diplomiral iz novinarstva?!?
Tako mnenje je povsem brez veze, lahko pa si ga privošči nekdo, ki ga plačujemo iz RTV davka. <br />Potrošnik …
Se strinjam glede komercialk. Se pa strinjam s tem, da naj ima mladina (študentje in dijaki) svoje oddaje, ki jih …