Saša Lendero ima na družabnih omrežjih veliko sledilcev, ki ji mnogokrat izkazujejo svojo naklonjenost, a tudi njen Miha ima zavidljivo število sledilk, ki mu večkrat malo popihajo na dušo. Pred časom so bile navdušene nad njegovimi sivimi »prameni«, zaradi katerih je po njihovem mnenju še bolj šarmanten. Zanimalo nas je, kako Saša gleda na vse to in ali jo morda kdaj premaga ljubosumje.
"V letih skupnega življenja ni bil Miha nikoli ljubosumen na moje občudovalce (čeprav sem imela vedno – roko na srce – več ženskih podpornic kot moških, pa tudi komplimentov sem vedno dobila več s strani ženskega spola). Že od vsega začetka je bil toleranten in ni iz tega nikoli delal problema. Tudi jaz sem zelo nekonfliktna oseba, predvsem pa razumem, da javna in medijska izpostavljenost s seboj nosita tudi omenjene izlive občudovanja. S tem nimam nobenih težav. Vsak človek pa se sam odloča o tem, kje je njegova meja. Če to mejo prestopi, se mora soočiti s posledicami. Dokler meja ni prestopljena, pa sem vedno bila in bom za zaupanje, saj je sicer težko živeti. Vsekakor pa mislim, da si tako Mihova podoba kot njegov talent zaslužita veliko lepih besed."
Čeprav je letošnje poletje po Saškinih besedah kar nekako razbito in precej delovno, se je Saška zdaj po daljšem času razveselila svojega novega video spota za pesem, Daj tekilo.
"Pesem nosi naslov, Daj tekilo. Melodija, aranžma in produkcija sta Mihovo delo, besedilo pa moje. Videospot je nastal pod rokami Janija Pavca, Miha pa je bil uradni fotograf. Snemali smo v Novigradu. Družinska prijatelja Irena in Igor sta nam velikodušno dovolila snemanje v svojem poletnem domu na obali. Veliko mi pomeni srčna pomoč glasbenih kolegov Domna Kumra, Steffania, Mennisa in Marka iz skupine Game over, ki so prišli nastopat , Špela Grošelj mi je za make up in pričesko priporočila odličnega Borisa Dragana, ki nam je vsem vlival dobro voljo in energijo, tudi ko smo bili že pošteno utrujeni. Zahvaljujem pa se tudi vsem ostalim prijateljem, ki so pomagali, organizirali, nastopali in spodbujali pri projektu. Res so bili zlati do konca! Nad spotom sem navdušena, saj poka od radosti, barv, energije in ritma ... prav tako kot pesem, za katero prav vsi, ki so jo slišali, menijo, da ima zelo močen hitovski potencial. Jaz pa si le mislim – iz vaših ust v bošja ušesa ... in držim pesti!"
Google je za vsaak dan spletnega dela od doma plačal od 400 do 800 dolarjev. V prvem mesecu sem od …
Samopromocija in nič drugega. Pesmi so pa tako tako. Ne moreš reči, da so ravno "vau".
res je, vse ima svojo mejo... taksnih pesmi ne bi smeli vrteti nikjer več!