Daleč najbolj priljubljena kandidatka Sanjskega moškega na Instagramu je 22-letna Kaja Casar, mlada nogometna sodnica in študentka kineziologije, ki ima že več kot 34 tisoč sledilcev. Kaja svoj profil uporablja tudi v promocijske namene in svojim sledilcem predstavlja produkte različnih podjetij, od kozmetičnih do takih s športno opremo.
Čeprav je med dekleti tiste, ki so prišle v šov zaradi promocije, najbolj obsojala Pia Gavrič, pa je z Instagramom domača tudi sama. Ima že več kot 27 tisoč sledilcev, s katerimi zelo rada deli tudi trenutke iz svojega zasebnega življenja.
Prav tako svojo prepoznavnost za promocijo s pridom izkorišča Mary Ševo. Trenutno ima 11 tisoč sledilcev, ki jih tudi z darili mami in pripravlja na otvoritev svoje spletne trgovine z oblačili.
In pa rdečelasa Sandra Aleksić, v katero je Gregor največkrat podvomil, ali je v šovu res zaradi pravih namenov ali le promocije svojega Youtube kanala. Sandra se z Youtubom res še vedno ukvarja in deli tudi filmčke s skupnih druženj z ostalimi dekleti iz šova.
Zelo dobro pa gre Instagram promocija, sploh kozmetičnih storitev in izdelkov, od rok tudi Tjaši Kramarič, ki ima že skoraj 10 tisoč sledilcev.
Zanimivo pa je, da glavni protagonist šova, sanjski moški Gregor Čeglaj, nima največ sledilcev, prehitela ga je namreč Kaja Cesar. Gregor ima dobrih 26 tisoč sledilcev, Kaja pa čez 30 tisoč. A tudi Grega svoj profil in prepoznavnost uporablja za promocijske namene, čeprav je za zurnal24.si še enkrat poudaril, da v šov ni šel zaradi promocije, temveč zato, da najde pravo osebo. "Z nekaterimi podjetji s športno opremo in očali sem sodeloval že prej, sicer pa zelo malo objavljam promocijske vsebine in tudi očala sem na primer podaril, nisem jih obdržal zase," pravi Gregor.
te iz šova nebi mel nobene ... kaj če meni ženska ki ne ve prat ne kuhat še instant juhe …
Pa kaj vam ni jasno. Kdo se gre izpostaviti na TV? Tisti, ki želijo pozornost in samopromocijo. Koklje, ki kot …