Manj embalaže, enaka cena
V zadnjem času je v trendu zmanjševanje embalaže. Cene izdelkov ostanejo iste ali pa jih nekoliko znižajo, ob tem pa stranke ne opazijo, da je embalaža oklestila tudi količino, ki se v njej skriva. Da bi se temu izognili, bodite pozorni na težo, ki je navedena na embalaži.
"Kupiš dva, enega dobiš zastonj"
Seveda – vsakdo si želi brezplačnih izdelkov, ki jih trgovci ponujajo za enako ceno, kot če bi kupili enega. Pogostokrat se odločimo za tovrstne izdelke, saj podzavestno menimo, da bomo prihranili. Preden se odločite za nakup, preračunajte, če je takšen nakup resnično cenovno bolj ugoden, kot če bi kupili posamičen izdelek. Kaj hitro se vam lahko zgodi, da boste preplačali izdelke, ki jih ne potrebujete.
Blago na policah
Različne raziskave so pokazale, da ljudje najprej opazijo izdelke, ki so v njihovem vidnem polju. Najbolj opazni izdelki so na srednjih policah. Preverite vso ponudbo, tudi na najnižjih in najvišjih policah.
Cena na kos
Nekateri trgovci izdelke ponujajo zapakirane ali po kosu. Zapakirano sadje in zelenjava sta pogosto predmet različnih popustov, vendar raje preverite ceno tovrstnega sadja ali zelenjave, ki niso zapakirani, saj utegnejo biti cenejši.
Manj stane več
"Za večje pakiranje boste odšteli manj kot za manjše," pravi prvo pravilo gospodarnega nakupovanja. Pa res? V zadnjem času se je to pravilo izkazalo kot popolnoma napačno. Če resnično ne potrebujete desetih kilogramov pralnega praška, preverite, koliko stane manjša količina, ker so cene pogosto popolnoma primerljive.
na pol praznega jogurta se ne spomnim, s čipsom pa je tako kot pravi puys.
Cips je po mojem mnenju slab primer - vrecke so napol prazne zato, da zrak deluje kot airbag v avtomobilu, …
Največji problem vsega je, da igrajo na človeško požrešnost. Potem pa kupiš veliko vrečko čipsa napol prazno, podobno je z …