Rezervacijo lahko tudi prenesete

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Če na počitnice zaradi bolezni ali kakšnega drugega razloga ne bi mogli, lahko svojo rezervacijo prenesete na nekoga drugega.
Oglej si celoten članek

O tem mora potrošnik agencijo obvestiti najpozneje v roku osem dni pred začetkom potovanja, agenciji pa bo tako plačal le stroške, povezane s prenosom rezervacije,” razlagajo na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS).

Zakon o varstvu potrošnikov pravi tudi, da mora potrošnik, ki v primernem roku odstopi od pogodbe, agenciji povrniti le administrativne stroške. “Kakšen je ta rok, je treba preveriti v splošnih pogojih agencije, po navadi pa je to vsaj en mesec pred začetkom potovanja,” pojasnjujejo pri ZPS.

Stroške in določen odstotek vrednosti aranžmaja mora potrošnik vrniti, če je zamudil rok, ki ga je določila agencija. Bližje ko je začetek potovanja, večji je odstotek. Če potrošnik odstopi zaradi višje sile, mora agenciji plačati le tiste stroške, ki so do takrat dejansko nastali.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.