“O tem mora potrošnik agencijo obvestiti najpozneje v roku osem dni pred začetkom potovanja, agenciji pa bo tako plačal le stroške, povezane s prenosom rezervacije,” razlagajo na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS).
Zakon o varstvu potrošnikov pravi tudi, da mora potrošnik, ki v primernem roku odstopi od pogodbe, agenciji povrniti le administrativne stroške. “Kakšen je ta rok, je treba preveriti v splošnih pogojih agencije, po navadi pa je to vsaj en mesec pred začetkom potovanja,” pojasnjujejo pri ZPS.
Stroške in določen odstotek vrednosti aranžmaja mora potrošnik vrniti, če je zamudil rok, ki ga je določila agencija. Bližje ko je začetek potovanja, večji je odstotek. Če potrošnik odstopi zaradi višje sile, mora agenciji plačati le tiste stroške, ki so do takrat dejansko nastali.
Rezervacijo lahko tudi prenesete
Če na počitnice zaradi bolezni ali kakšnega drugega razloga ne bi mogli, lahko svojo rezervacijo prenesete na nekoga drugega.