Marketinške raziskave opozarjajo, da moški spet "negujejo svoj naravni videz" in se ne želijo preveč obremenjevati s kremami proti gubam in najrazličnejšimi preparati za popolno pričesko. Prodaja moških izdelkov za nego las naj bi v Veliki Britaniji upadla za 15 odstotkov, precej slabša je prodaja "dišav za vsakodnevno nego", malo manj se proda krem za obraz, moški pa so se odločili tudi redkeje briti, saj naj bi za sedem odstotkov upadla tudi prodaja britvic in brivnikov. To so številke, ki so se znašle v poročilu z naslovom The Rise Of The Retrosexual (Vzpon retroseksualca) v reviji The Grocer.
Neobrit!
Pri Kantar Worldpanel (gre za ugledno podjetje s sedežem v Londonu, ki se ukvarja tudi s potrošniškimi raziskavami) potrjujejo, da je prodaja moške kozmetike in pripomočkov letos opazno slabša kot lani. In morda se bo še poslabšala, če bodo moški vzornika našli v novem junaku L'Orealove kozmetike – kreme za moške bo oglaševal Hugh "dr. House" Laurie, ki je pred enim mesecem postal novi L'Orealov obraz. Neobrit, malce nevljuden in robat ter ravno prav (ne)urejen. Morebitne srebrne nitke v laseh so le še en plus. Hugh Laurie je zadevo sicer pokomentiral z izjavo, da mu oglaševanje ideje lepote ni blizu, a naj bi ga pri L'Orealu prepričali, da metroseksualci niso več v modi ter da se išče "naravni videz moškega, ki ni obremenejen s svojo podobo". George Clooney pa je tako ali tako lahko vse, čeprav se zdi, da je že od nekdaj bolj retro-. Za "vrnitev retroseksualcev" pa se zdi, da se zgodi vsako leto ali dve. Vedno dobrodošli nazaj!