Renault in AvtoVAZ v partnerstvu

Foto: Žurnal24 Lada C daje slutiti, da Rusi niso dobri samo v izdelovanju tankov.
Renault in lastniki največjega ruskega proizvajalca vozil AvtoVAZ so podpisali memorandum o partnerstvu, s pomočjo katerega bo Renault z velikimi koraki vstopil na ogromni ruski trg. General motors in še kdo drug so razočarani.
Oglej si celoten članek

Vodja Renaulta Carlos Ghosn je memorandum v Togliatiju podpisal s predstavniki družbe Russian Technologies, AvtoVAZ-om in Troika Capital Partners. V skladu z načrti naj bi Renault in družba Russian Technologies ustanovila holding, v katerem bosta imela enakovredni delež, prek njega pa bosta imela v kontroli 50 odstotkov delnic AvtoVAZ-a.

Renault bi s tem pridobil pomemben manjšinski delež tega ruskega proizvajalca, Slovencem najbolj poznanega kot izdelovalca vozil Lada. AvtoVAZ je z milijon izdelanimi vozili na leto eden največjih evropskih proizvajalcev, nadzoruje pa kar 70 odstotkov vsega ruskega trga vozil. Prek partnerstva naj bi Renault močno okrepil svojo navzočnost na tem tržišču. Načrt predvideva, da bi Francozi z znanjem in tehnologijo pomagali pri prenovi, izboljšanju kvalitete in razširitvi palete AvtoVAZ-ovih vozil. AvtoVAZ-ova vozila naj bi se tako kmalu peljala na Renaultovih šasijah, vanje pa bodo vgrajeni francoski agregati.

Lada se bo vrnila
Ena bistvenih nalog novega holdinga bo tudi okrepitev na Zahodu že skorajda pozabljene blagovne znamke Lada. Posebna pozornost naj bi bila namenjena terenskemu modelu niva, ki je zaradi zastarelosti v Zahodni Evropi ne prodajajo več, a je kljub temu še vedno v spominu po svojih zelo dobrih terenskih sposobnostih. AvtoVAZ naj bi skladu z načrti v nekaj letih proizvodnjo povečal na več kot tri milijone vozil letno in tako postal velik globalni igralec na trgu vozil, Renault, ki je v povezavi z Nissanom četrti največji proizvajalec vozil na svetu (letos naj bi prodal 6,3-milijonov prodanih vozil), pa naj bi si z njegovim uspehom krepko navzgor popravil tudi lastne poslovne rezultate.

Dogovor med Renaultom in AvtoVAZ-om je velik udarec za ameriški General Motors, ki si je tudi prizadeval za tovrstno povezavo. GM namreč že nekaj let v skupnem podjetju sodeluje z AvtoVAZ-om pri proizvodnji terenskega modela niva. Tudi italijanski Fiat je že izkazal interes za povezovanje z Rusi. Ker pa je AvtoVAZ še vedno deloma tudi v lasti države, je k sklenitvi posla z Renaultom kot kaže odločilno vplivala kremeljska politika.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.