Reklame za perilo iz leta 1940

Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo Foto: Retronaut perilo
Ena ženska, dve fotografiji in dva modrčka. Na prvi zaskrbljena s klasičnim, na drugi srečna z novim modrčkom, ki poudari oprsje. Se vam zdi znano?
Oglej si celoten članek

Princip oglaševanja perila se od leta 1940 do danes skoraj ni spremenil. Oglaševalci so že takrat prisegali na najbolj prepričljivo metodo "prej in potem" ter s tem prepričevali ženske o srečnejšem in zapeljivejšem življenju, ki ga bodo imele z novimi kosi perila.

Modrčki za bujnejše in bolj pokončne prsi, hlačke z visokim pasom za ravnanje trebuščka in verjetno najmanj udobni stezniki so bili velik hit v štiridesetih in petdesetih letih prejšnjega stoletja, po njihovem vzoru pa je oblikovano tudi sodobnejše perilo.

V galeriji ne spreglejte reklam za perilo Spirella in Spencer, ki so jih objavili na strani Retronaut. Najstarejša med njimi je celo iz leta 1939.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.