Nova komercialna televizija Planet TV je na naših malih zaslonih že dober mesec, prav toliko časa pa lahko spremljamo tudi njihovo informativno oddajo Danes. Gledanost oddaje merijo na ciljni skupini od 18 do 49 let, rezultati pa kažejo, da jo spremlja 3,2 odstotka gledalcev, ki so takrat zbrani pred malimi zasloni. Za primerjavo: oddajo 24ur spremlja 47,3 odstotka, Svet na Kanalu A 36,6 odstotka, Dnevnik pa 22 odstotkov teh gledalcev. (Opomba: RTV Slovenija v nasprotju s preostalimi televizijami v raziskavo zajema panelni vzorec 450 gospodinjstev, njihova ciljna skupina pa so gledalci nad četrtim letom. Rezultati kažejo gledanost med delovnikom).
"Pri tem podatku je treba upoštevati časovno obdobje, saj se Danes predvaja komaj dober mesec, poleg tega se treba vprašati o pokritosti. Planet TV še ni viden pri vseh operaterjih, zato se še ne more primerjati s Kanalom A, Pop TV in Televizijo Slovenija. Zato mislim, da imajo glede obojega še nekaj rezerve," nam je rezultate gledanosti oddaje Danes pokomentiral profesor na ljubljanski fakulteti za družbene vede Marko Milosavljević in dodal: "Ljudje pozabljajo, da je informativni program Pop TV šele po letu 2000 ujel informativni program Televizije Slovenija. Imeli so sicer dobro gledanost, ampak ni bil od začetka to, kar je danes." In tudi začetek oddaje Danes ni bil najboljši, je poudaril Milosavljević. "Prve uredniške odločitve so se izkazale za popolnoma napačne, ko so poročanju o poplavah namenili le nekaj minut, saj je občinstvo želelo čim več informacij o tem, kaj se dogaja okrog njih. Medtem je konkurenca poplavam namenila veliko več minut."
"Občinstva si ne pridobiš z denarjem"
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin je ob tem dodala, da je merjenje gledanosti sicer namenjeno "trgovanju med mediji in oglaševalci", vendar so ti podatki kljub temu zgovorni. "Občinstva si ne pridobiš s denarjem in političnim dekretom, ampak s profesionalnim delom in zaupanjem ljudi," je dejala. Govoric, da je Planet TV vladna televizija, ni želela komentirati, je pa ob tem povedala: "Televizijo je ustanovilo podjetje, ki je v državni lasti in v katerem ima politična elita vso moč pri imenovanju vodilnih ljudi. Odgovornosti za devastacijo medijskega trga pa očitno ne bo prevzel nihče." Milosavljević pa je dejal: "Ali je to vladna televizija ali ne, bomo videli čez čas. Mislim, da ima s tem slabo izkušnjo in slab imidž zaradi spletnega partnerja, kjer so si ljudje že ustvarili neki vtis, ki so ga zdaj prenesli na televizijo."
Zaupanje v medij nastaja dolgo
Sicer pa se sogovornika se strinjata, da so si vse naštete informativne oddaje različne in ciljajo na različne skupine gledalcev. "Ne vidim težave v politični usmerjenosti, ampak v tem, ali je medij profesionalen ali ne. Dobro novinarstvo je odgovorno novinarstvo," meni Bašić Hrvatinova, ki kakovost meri z vsebino oddaj. "Kako so teme izbrane in zakaj določene niso, kako so ljudem razložene ter v kolikšni meri so novinarji in novinarke pripravljeni slediti temu, da ne ugasnejo," nam je za konec še povedala medijska strokovnjakinja in dodala: "Škandali mogoče prinesejo ekskluzivo, zaupanje v medij pa nastaja dolgo in je povezano s verodostojnostjo novinarskega dela."
Od nikoli ! Sjetili se ljudi , onako bez veze.
Tudi naga voditeljica vam ne pomaga. Kdo bo poslušal in gledal spolirane novice , ki ti gredo na bruhanje !
A na Planetu imajo Danes poročila? Od kdaj pa to? :))