Analitiki namreč predvidevajo, da bodo ob tokratnih božično-novoletnih praznikih tudi komaj tri leta stari otroci odvijali pakete, v katerih bodo skrite tablice. "Dva glavna igralca, Mattel in Hasbro, sta v smrtnem strahu," je za Financial Times stanje v glavnih proizvajalcih igrač ocenil direktor raziskav pri naložbeni banki Needham & Company v San Franciscu. Kot sicer piše omenjeni časnik, so proizvajalci igrač pričakovali ta trend, a se mu le s težavo prilagajajo.
Pri Mattelu, ki je glede na prihodke največji proizvajalec igrač, je bila letos največja prodajna uspešnica plastičen mobilni telefon, je povedal poznavalec prodaje v tem podjetju, pri čemer je izrazil bojazen za usodo punčk barbie in avtomobilčkov Hot Wheels.
Tehnološke naprave so nevarnost
Največja nevarnost za proizvajalce igrač in računalniških igric sicer ni to, da se njihove proizvode vedno manj uporablja, temveč to, da otroci vedno več časa porabijo s tehnološkimi napravicami, še pišejo v članku. "Jasno je, da imajo mladi ljudje sposobnosti in pričakovanja, ko gre za digitalne platforme, ki jih moramo prepoznati," pa je stanje komentiral vodja marketinga pri Hasbroju John Fracotti.
Kot še izpostavlja Financial Times, bodo danes in v prihajajočih dneh številni starši posodobili svoj tehnološki "arzenal" z novim Applovim Ipadom ali podobnimi napravicami, ki so se na tržišču pojavile pred božičem, svoje stare naprave pa z veseljem predali otrokom.