Prevarani mož le marketinška poteza?

Foto: Facebook
Foto: Facebook
Italijane še vedno razvnema objava v časniku Corriere della Serra, v kateri domnevno prevarani mož svojo ženo obtožuje 7-letnih prevar in javno objavlja, da jo zapušča.
Oglej si celoten članek

Domnevno prevarani italijanski soprog je v petek zakupil celo stran v dnevniku Corriere della Serra, vse le zato, da bi javno objavil, da ga je žena večkrat prevarala in da jo zapušča. “Po sedmih letih želim vsej Italiji povedati o tvojih odvratnih prevarah,” je zapisal moški, ki se je podpisal kot Enzo.

Obtožil jo je večletnega varanja s sodelavci, osebnim trenerjem, odvetnikom in spletnim prijateljem. Enzo je odprl tudi svojo Facebook stran “Touexmarito” (tvoj nekdanji mož), ki je do včerajšnjega dne pridobila že več kot 11 tisoč všečkov. Danes jo Facebookov iskalnik več ne najde.

Italijani se sicer na družabnih omrežjih množično sprašujejo, kaj v resnici stoji za objavo. Številni so mnenja, da gre v resnici za izvrstno marketinško potezo pred novo televizijsko oddajo, v kateri bo v ospredju nezvestoba.

Ne glede na vse teorije pa je na družabnih omrežjih objava sprožila številne razprave o nezvestobi, varanju, tako imenovanem spletnem varanju, njegovih vzrokih in posledicah, svoj pogled na nezvestobo izpostavljajo ženske, svojega moški. Če gre v resnici le za del kampanje TV oddaje, pabo Italijanom že kmalu pokazal čas. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.