Rekordni obisk Avatarja v kinematografih povzroča tudi rekordne gneče in zamude, za katere je v Koloseju poleg množice ljudi krivo tudi ločeno zaračunavanje uporabe 3D-očal.
Slabo organizirana ekipa
"Ker je bil prazničen dan, se je v Koloseju Maribor zbralo veliko ljudi, zaposleni pa niso bili pripravljeni na takšno gnečo in so v dvorano ljudi spuščali zelo počasi in ležerno. Vodstvo Koloseja se za to ni zmenilo in tako so predvajanje filma začeli, ko je več kot polovica ljudi še vedno čakala, da jih sploh spustijo v dvorano. Veliko nezadovoljnih obiskovalcev je tako film zamudilo za 10 minut in več, za kar gre krivda izključno slabo organizirani Kolosejevi ekipi," je svojo izkušnjo ob ogledu Avatarja opisal naš bralec Dejan Pukšič, ki se je zaradi nastalega zapleta tudi pritožil.
Kot je pojasnila Tjaša Smrekar iz Koloseja, so njegovi pritožbi že ugodili. "V takšnem primeru vračamo denar za vstopnico, če dobimo pritožbo, če obiskovalci zamudijo po lastni krivdi, pa ne," pravi Smrekarjeva, ki poudarja, da na vsa vprašanja in pritožbe odgovorijo v zakonskem roku osmih dni.
Računajte na gnečo
Gneča po njenih besedah nastaja zaradi dveh vzrokov: "Prvič zaradi izjemnega obiska Avatarja, zaradi katerega nastajajo vrste, tudi med tednom, ne glede na to, da imamo odprte vse blagajne. Drugi razlog je, da smo morali uvesti nov način zaračunavanja 3D-očal. To mora biti povsem ločeno od prodaje kinovstopnic, zato se obiskovalci morajo postavljati v dve vrsti, denar za uporabo očal pa gre njihovemu proizvajalcu."
"Problem Avatarja je tudi, da veliko ljudi misli, da so zamudili del filma, ker nima uvodne špice," še pravi Smrekarjeva o "prehitrem" začetku predvajanja filma, obiskovalcem pa svetuje, naj računajo na gnečo na parkirišču in pred blagajnami ter si poskušajo vstopnice zagotoviti prej.