Blago, kupljeno na razprodaji, lahko vrnemo
Ni pomembno, ali je blago kupljeno v redni prodaji ali na razprodaji – vrnete ga lahko le, če se tako dogovorite s prodajalcem oziroma ta pristane na vrnitev ali če ima blago napako.
Za blago, kupljeno na razprodaji, lahko dobimo nazaj denar
To je odvisno od tega, ali je blago brezhibno ali pa ima napako. Prodajalec, ki bo soglašal z vrnitvijo, bo stranki običajno izdal dobropis ali omogočil takojšnjo zamenjavo, le redko pa bo pripravljen vrniti kupnino. Zadnje pa lahko stranka zahteva, če ima blago napako.
Na razprodaji je znižano vse
Odvisno od trgovca. Ta mora v oglasih navesti, na katero vrsto blaga se razprodaja nanaša.
Za blago, ki je poškodovano, lahko zahtevamo dodaten popust
Če se prodaja blago z napako, mora biti to ločeno od preostalega blaga, jasno pa mora biti tudi navedeno, da gre za blago z napako. Takšno blago je po navadi znižano. Če prodajalec prodaja blago z napako (ta je lahko očitna ali skrita), ne da bi potrošnika na to opozoril, ima potrošnik na voljo zahtevek zaradi stvarne napake. Na podlagi tega lahko zahteva tudi sorazmerno znižanje kupnine (nekakšen poprodajni popust).
Blago, kupljeno na razprodaji, ki nam ni všeč, lahko vrnemo
Če ste na razprodaji kupili izdelek, s katerim ni sicer nič narobe, vendar ga kljub temu ne želite imeti, trgovcu takega izdelka ni treba sprejeti nazaj. Kako bo obravnavana vaša zahteva, je odvisno od poslovne prakse posameznega trgovca.