Poroka se mu bo obrestovala

Foto: EPA
Foto: EPA
Poroka s princeso je bila za poslovneža "brezplačna reklama", piše švedski Aftonbladet.
Oglej si celoten članek

Švedski časnik Aftonbladet se je spet lotil poroke princese Madeleine, tokrat na zelo neromantičen način. Časnik namreč ugiba, kdo bo od poroke imel večje koristi, Maddy ali Chris O'Neill.

In kot kaže, je to Američan, ki je s poroko pridobil nove poslovne stike. Na poročnem slavju je bilo namreč zelo veliko uspešnih poslovnežev, med drugim Karl Johan Persson, direktor podjetja H&M, in Whitney Kroenke, lastnik trgovinske verige Walmart. Veliko gostov se je mladoporočenca pridružilo še na nedeljskem zajtrku, na katerem se zagotovo niso pogovarjali le o poroki. "Z njimi smo v tako v poslovnih kot tudi v prijateljskih odnosih,“ je novinarju izdal eden od milijonarjev.

Veliko ljudi, med njimi Mats Jonnerhag, je zato prepričanih, da so se Chrisu s prihodom v kraljevo družino odprle tudi nove poslovne poti. "Povezava s kraljevo družino je za O'Neilla brezplačna reklama,“ je za omenjeni časnik povedal analitik Jonnerhag.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.