Letošnji nastop na Eurosongu sta Maraaya popestrila z izjemno promocijo. Na Dunaj sta namreč odpotovala z zvrhano vrečko daril za oboževalce, novinarje in sotekmovalce. Kot nam je povedal Raay, sta z Marjetko sponzorje poiskala sama in treba je priznati, da so se zelo potrudili. Med drugim sta razdelila 400 slušalk. Več o tem TUKAJ.
Promocija tako ne more biti razlog, da sta Maraaya zasedla "le“ 14 mesto, mnogi pa menijo, da bi lahko prilezli višje, če bi bil naš odrski nastop pompoznejši.
Ekipa z rezultatom zadovoljna
Na RTVS poudarjajo, da je ustvarjalna ekipa odločila, da bo naš nastop na Pesmi Evrovizije letos "vizualno bolj intimen oziroma minimalističen.“ "Vsekakor manj pompozen, da bodo poudarili vokalno izvedbo in se delno odpovedali udarnim svetlobnim in projekcijskim efektom, ki jih je oder resda omogočal in so bili pri mnogih nastopajočih bolj očitni, a tudi mi nismo opravili nastopa povsem brez njih. Taka je bila njihova želja že od začetka, tudi na letošnji Emi,“ so povedali za Žurnal24, na vprašanje, koliko je stal naš odrski nastop, pa so odgovorili: "Končna vizualna podoba nastopa nima nobene zveze s finančnimi sredstvi, ki jih je Televizija Slovenija namenila za ta nastop, saj nobena ekipa za končno odrsko podobo ne prispeva dodatnega denarja, vse to je pokrito s participacijo (razen morebitne uporabe pirotehnike in dodatnih scenskih elementov). Je pa res, da se producenti vsakokratne Pesmi Evrovizije potrudijo in prisluhnejo vsaki ekipi, kakšne so njihove želje, kako si predstavljajo svoj nastop. Ekipa je s pokazanim zadovoljna, prav tako s svojo odločitvijo in končnim rezultatom.“
Mogoče Marjetka zgoraj brez ? Bi bilo to dovolj drame :)
.zakaj pol rinit nekam , kjer je drama pomembnejša kot muzka
Pa daj prebolite že enkrat to glupo evrovizijo..kdo pa to še sploh gleda???? In takoj 1001 teorija zarote zakaj naši …