Perpetuum Jazzile (PJ), ki je letos zakorakal v 30. leto obstoja, se danes odpravlja na svojo drugo turnejo po Ameriki. Vokalna zasedba, ki jo navdušeno sprejemajo tako v Sloveniji kot v tujini, predvsem v Nemčiji, bo v 23 dneh obiskala sedem držav in naredila približno osem tisoč kilometrov, skupno pa bo nastopila na 15 koncertih z od tisoč do dva tisoč obiskovalci.
Strošek turneje, ki je po besedah članov skupine še vedno investicija, bo znašal več sto tisoč dolarjev, koliko točno, pa bodo ocenili na koncu.
“Dobiš to, kar vidiš”
“Poskušali smo ohraniti karakter in se ne predstavljamo kot ameriška skupina,” je o repertoarju, ki so ga pripravili za publiko v ZDA, povedal menedžer skupine Boštjan Usenik, Peder Karlsson iz Švedske, ki je pred dvema letoma prevzel funkcijo umetniškega vodje zasedbe, pa je dodal, da bodo na turneji predstavili zelo raznolik program, v katerega so vključili tudi slovenske pesmi in avtorske kompozicije.
Da bi Perpetuum Jazzile, ki je zaslovel s priredbami hitov, z avtorskimi skladbami izgubil del poslušalcev, Karlssona ne skrbi, prav tako kot ne konkurenca v ZDA. “Pri Perpetuum Jazzile dobiš to, kar vidiš,” je dejal o pevcih, pri katerih smeh ni nikoli narejen, njihov nastop pa vedno v živo. O avtorskih skladbah ostaja skrivnosten, bo pa zato že ta teden znano, kako je prekomponiral Abbo, saj bo izšel nov videospot Abba Medley.