Potem ko je lani za vlogo v filmu Služkinje prejela Oskarja, je igralka Octavia Spencer s podjetjem Sensa podpisala 1,25 milijona dolarjev vredno pogodbo za promoviranje zdravega načina življenja.
Igralka je s pomočjo njihovih čudežnih praškov, ki sprožijo občutek sitosti oziroma zavirajo občutek lakote in jih je potresala po hrani, v petih mesecih izgubila deset kilogramov.
Vse lepo in prav, če pri omenjenem podjetju ne bi bili nezadovoljni z njeno oglasno kampanjo. Igralka naj bi z njimi podpisala pogodbo, da bo promovirala zdravo življenje, nato pa je zavračala uporabo njenih fotografij ob izdelkih, vključno s tistimi pred in po dieti, prepovedala je tudi uporabo njenega imena ob izdelkih, ki se pojavljajo v tisku in na spletu, in prenehala uporabljati ključne besede na družabnih omrežjih.
Seveda so bili vodilni pri Sensi zaradi tega nejevoljni, oskarjevko so obtožili za neuspešno oglaševalsko akcijo, zaradi česar ji niso odplačali še 700 tisoč dolarjev dolga, nastalega po pogodbi. In čeprav je Octavia izdelke še nekaj mesecev nazaj hvalila in zatrjevala, da brez njih ne bi mogla izgubiti odvečnih kilogramov, je zdaj proti podjetju vložila tožbo za izplačilo dolga.
Kdo bo koga? Očitno igralka s filmsko nagrado le ni dovolj za uspešno reklamno akcijo. Je zato kriva sama ali so krivi tisti, ki so jo zanjo izbrali?