V filmski industriji Oskarji še vedno uživajo visok ugled, v javnosti pa je za to podelitev vse manj zanimanja, kar kažejo podatki o njeni gledanosti. Letos si je podelitev ogledalo 20 odstotkov manj gledalcev kot leta 2017.
Seznam pritožb je dolg: preveč dolgočasni, predolgi, preveč snobovski. Akademija se je zato odločila za spremembe. Določili so, da odslej podelitev ne bo daljša od treh ur (letos je trajala štiri ure), oskarje v nekaterih kategorijah bodo zato podeljevali kar med oglasi, kipce pa bodo prihodnje leto podelili že januarja in ne februarja.
Uvedli bodo tudi novo kategorijo – najboljši popularni film. Kakšni so kriteriji za zmago v tej kategoriji, še ni znano, kljub temu je namera v Hollywoodu že sprožila val ogorčenja. Igralci, režiserji in producenti se bojijo, da se bo podelitev preveč skomercializirala. "Filmska industrija je z razglasitvijo te kategorije umrla," je bil dramatičen Rob Lowe, šef produkcijske firme Focus, James Schamus, pa je izjavil: "Veselim se, da bo podelitev v prihodnje potekala med oglasnimi bloki Superbowla, da bi dosegla čim več ljudi.“