Raziskava je pokazala, da se ženske pred tem, da bi jim partnerja speljala druga, branijo z novimi, dragimi torbicami, čevlji in oblačili. Dragi modni dodatki naj bi delovali kot zaščita, piše Daily Mail.
V raziskavi so sodelovale poročene in neporočene ženske, raziskovalci pa so ugotovili, da tiste, ki kupujejo več dragih modnih kosov, pogosteje mislijo, da je njihov partnerski odnos v težavah ali pod vprašajem.
"Ženske različnih starosti in statusov mislijo, da imajo ženske, ki nosijo draga oblačila, čevlje in torbice, zveste in predane partnerje. One podzavestno zaključujejo, da jim luksuzne modne kose kupujejo tudi partnerji," pravi Vladas Griskevicius, avtor raziskave in psiholog z univerze v Minnesoti.
Nejgova asistentka Yajin Wang dodaja, da ženske za to v kriznih trenutkih avtomatično kupujejo drage kose, ki jim vlivajo lažne občutke varnosti. Najbolj zaželene modne znamke prikritih obupank pa naj bi bile Gucci, Fendi in Chanel.
No v resnici je ravno obratno. Vsak moški ima raje skromno žensko, ko začne zapravljati za drage torbice, je potrebno …