"Povabil me je reži- ser Manfred Schweigkofler, potem ko je videl moje delo. Izbiral je med več oblikovalci, ki mu jih je priporočil Stefan Siegel, lastnik portala Not Just a Label, ki vzdržuje bazo okrog šest tisoč oblikovalcev iz 88 držav, s Sieglom pa sva se prvič srečala, ko me je British Council povabil k sodelovanju na natečaju Young Creative Entrepreneur," je o uspehu, oblikovanju kostimov za palermski Teatro Massimo, največjo italijansko opero in tretjo največjo opero v Evropi, povedala koprska kostumografinja Mateja Benedetti.
Najvišji honorar doslej
Šlo je za predstavo König Kandaules (Kralj Kandaules), ki so jo v Palermu premierno uprizorili pred nekaj dnevi, o višini honorarja, ki ga je prejela, pa je Benedettijeva skrivnostna. "V tem primeru je šlo za opero, v kateri gostujejo svetovna imena, tako da so temu primerna tudi plačila. Sicer težko neposredno primerjam, ker sem doslej delala za gledališča, lahko pa rečem, da je bil to moj najvišji honorar doslej," je povedala in dodala: "Honorar iz Črne gore, kjer sem imela istega dne prav tako premiero, pa je precej nižji kot v Sloveniji, tako se finančno vse uravnoteži."
Tudi poročne obleke
Doslej je sodelovala s številnimi ustvarjalci doma in v tujini ter tako pri filmih kot v gledaliških in plesnih predstavah, je pa tudi avtorica lastne blagovne znamke Benedetti Pure Couture, ki se s poročnimi oblekami postavlja ob bok svetovnih blagovnih znamk. Diplomirala je na naravoslovnotehniški fakulteti v Ljubljani, študij je dopolnila na Šoli za umetnost v Utrechtu, od leta 2008 pa je docentka na visoki šoli za dizajn, kjer predava oblikovanje oblačil.