Ptujska klet je na tiskovni konferenci v Ljubljani prvič predstavila novo vinsko blagovno znamko za
slovensko in mednarodno tržišče z imenom Pullus in sloganom Vino z okusom. Pullus na osnovi te
poslovne poteze predstavlja simbiozo skoraj 800-letne ptujske vinarske zgodovine, obenem pa z
recepti na svojih moderno oblikovanih etiketah manifestira tudi sožitje okusov vina in hrane.
"Poslovna politika malih korakov, ki je z blagovnimi skupinami nobl in noblesse v Ptujski kleti
pokazala, kaj vse je mogoče iztisniti iz odličnega grozdja s tega dela Štajerske, je tudi s
številnimi odličji z vseh koncev sveta pokazala, da imamo v Ptuju ogromen kapital, ki ga je treba
še bolj približati potrošnikom. V Skupini Perutnina Ptuj, katere hčerinsko podjetje je tudi Ptujska
klet, smo podprli idejo, da vsa vina iz Ptujske kleti združimo v enotno blagovno znamko Pullus, ki
smo jo tudi pomagali ustvariti. Prepričani smo namreč, da je nova blagovna znamka Pullus
poenotila eno od najpomembnejših potrošniških vrednot: sožitje med vinom in hrano," je na
današnji tiskovni konferenci izpostavil dr.
Roman Glaser, predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj.
Nova blagovna znamka Ptujske kleti
V Ptujski kleti bodo odslej vse svoje polnitve širili med potrošnike pod imenom Pullus. Tako celovita prenova v slovenski vinarski industriji predstavlja edinstveni primer.