Nostalgija je pri Broadwayu zavajala

Foto: Žurnal24 Oglaševanje Broadwaya bo moralo biti drugačno.
Oglaševalsko razsodišče je prepovedalo nadaljevanje spornega oglaševanja Muzikala Broadway.
Oglej si celoten članek

Oglaševanje Muzikala Broadway, ki so ga v začetku novembra uprizorili v Cankarjevem domu, je bilo sporno, je včeraj odločilo Oglaševalsko razsodišče.
Oglas na spletnem mestu podjetja Eventim bi namreč po mnenju razsodišča lahko zavajal potrošnike.

Napihnjenost oglaševanja

Odločitev je razsodišče sprejelo na podlagi pritožbe enega izmed obiskovalcev predstave: “Oglas je vseboval neresnične in napihnjene navedbe,” je zapisal in dodal, da se ne bi odločil za nakup vstopnice, če oglas ne bi lažno obljubljal velikih imen, orkestra, bogate kostumografije, scenografije in drugega.

Zavod Nostalgija, ki je dogodek organiziral, je navedene pritožbe zavrnil, kljub temu pa mu je nadaljevanje takšnega oglaševanja razsodišče prepovedalo.

Vsebina šova ni oglas
Pritožba, ki se je nanašala na oglasni trailer 23. oddaje Kmetije slavnih in jo je prav tako reševalo razsodišče, pa, tako so zapisali, ne spada pod oglaševanje, saj gre za del vsebine šova.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.