Rihanna je Nivei za reklamo posodila pesem, Nivea pa je postala Rihannin uradni sponzor lanske turneje Loud. Zdelo se je, da gre za odlično sodelovanje, predvsem po tem, ko je Nivea pevki priredila tudi zabavo za rojstni dan. A očitno je šla njena razuzdanost predaleč, saj so se vodilni odločili, da jo odpustijo, ker je "preveč seksi". Stefan Heidenreich, novi predstavnik Niveinega matičnega podjetja, je dejal, da je Rihanna "sramotna" za njihovo znamko. "Reklama z Rihanno ni bila primerna. Ne razumem, kako lahko nekdo Niveo povezuje z njo. Nivea je znamka, ki odraža zaupanje, družino in zanesljivost," je prekinitev sodelovanja komentiral Heidenreich.
Pred enim letom, ko je znamka praznovala sto let delovanja, so posneli tudi reklamne oglase, na katerih je Rihanna skoraj povsem gola. Takrat je predstavnik Nivee Markus Pinger dejal: "Rihanna je glasbena ikona, ki nam bo pomagala naše praznovanje prenesti k čim več uporabnikom." Očitno ji ni uspelo.
Nočejo več sodelovati s "sramotno" Rihanno
Priljubljena kozmetična znamka Nivea, ki je še do nedavnega sodelovala s pevko Rihanno, je razuzdano zvezdnico odpustila.