Ana Žontar Kristanc je zaslovela s televizijsko kuharsko oddajo, ki jo je predvajal Pop TV, kasneje je svoje recepte predstavila v kuharskih knjigah, danes pa je ena naših najbolj uspešnih kulinaričnih spletnih vplivnic, ki ima skoraj 43 tisoč sledilcev. Kako jih ne le z recepti, temveč tudi s tem čarom, uspešno zapeljuje, preverite TUKAJ.
Tako kot številne spletne vplivnice pa se je tudi ona odločila ustanoviti svojo znamko, ki jo je poimenovala Anina nežnost. Njen prvi produkt je hipoalergeni detergent za pranje perila. "Oh, ne morem verjeti, da ga končno lahko pokažem. Ta izdelek je bil moja velika želja in dolga pot je za njim, da je končno ugledal luč sveta. Ponosna sem nanj, ker vem koliko veliko ljudi se bo zaradi njega bolje počutilo v svoji koži. Midva s Timonom (Anin sin op. a.) ga uporabljala že več kot pol leta in je čudovit. Res čudovit. Primeren za vse, sploh pa za tiste z izjemno občutljivo kožo, atopično kožo ali ljudi z alergijami," je povedala o svojem prvem komercialnem izdelku.
Anina ideja sicer ni nova, linijo detergentov za perilo in ekološka čistil je ustanovila tudi priljubljena vplivnica Oopsi Urška, medtem ko ima nekdanja misica Sanja Grohar svojo linijo šamponov za lase, vplivnica Katarina Benček svojo znamko nakita, Adrijana Dimec, soproga košarkarja Žiga Dimca, linijo oblačil in resničnostna zvezdnica Indira Ekić znamko ličil. Naša najbolj znana vplivnica Lepa Afna oziroma Lea Filipovič pa ima kar tri znamke, pod katerimi prodaja ličila, šolske potrebščine in kuharsko knjigo. Z več produkti se ukvarja tudi pevka in voditeljica Špela Grošelj, ki pod svojo znamko prodaja mikrofone in notesnike.
Lea je pred leti tudi razkrila, koliko s svojo znamko zasluži, več o tem TUKAJ.
Očitno nam v Sloveniji ni hudega, če vplivnice lansirajo svoje brande kot gobe po dežju in se hvalijo kako imajo …
Ker naslov,da ja vsakdo trzne hahahaha
na vsem lepem bojo ljudje nehali sledit tem griparjem (influenca=gripa), potem bo pa jok in stok, ko se bojo hotl …