Najhujše nesreče Michaela Schumacherja

Foto: EPA
Foto: EPA
Dolgoletni dirkač formule 1 Michael Schumacher je v karieri doživel že marsikatere nesreče in poškodbe, a tokratna je za 44-letnega Nemca najhujša. Predstavljamo krajši izbor nekaterih preostalih nesreč Schumija v njegovi karieri.
Oglej si celoten članek

Za šport, kot je formula 1, hude nesreče niso neznanka in tudi Michael Schumacher jim ni mogel uiti. Poleg nesreč na 'delovnem mestu' je nemški legendarni dirkač doživel tudi druge in se pri teh poškodoval, kot nazadnje včeraj pri smučanju. Sledi krajši nabor nekaterih najhujših nesreč Michaela Schumacherja.

20. oktober 1991, VN Japonske

Schumacher je pri hitrosti 280 kilometrov na uro med treningom izgubil nadzor nad svojim Benettonovim dirkalnikom in med premetavanjem končal v zaščiti ob progi. Dirkač je trk prestal z nekaj modricami in je kasneje tudi startal na dirki. Šele leto zatem so po preiskavah ugotovili, da si je v nesreči zlomil vretence; tega prej niso zaznali.

24. marec 1995, VN Brazilije

Na treningu pred brazilsko dirko se je na Schumacherjevem benettonu zlomil volan in drirkalnik je s hitrostjo 160 kilometrov na uro zapeljal med zaščitne gume ob stezi, kamor je trčil z zadnjim delom dirkalnika. Kljub hudemu trku je Schumacher nesrečo preživel nepoškodovan, a z uničenim dirkalnikom.

30. april 1995, VN San Marina

Takoj po prvem postanku na dirki se je ta za Nemca v Imoli končala med zaščitnimi gumami. Ob trku pri hitrosti 220 kilometrov na uro je bil avtomobil močno poškodovan, Schumacher pa jo je tudi tokrat odnesel brez hujših posledic.

13. junij 1999, VN Kanade

Dirko v Torontu je Schumacher s ferrarijem končal v betonskem zidu ob progi. Ponovno jo je odnesel nepoškodovan, česar pa ni mogoče trditi za avtomobil, ki je odpeljal svojo zadnjo dirko.

11. julij 1999, VN Anglije

Le slab mesec kasneje je Schumacher vožnjo znova predčasno končal v zaščitni ogradi. Res grozljiva nesreča se je zgodila po tem, ko se je njegov ferrari odlepil od tal in s hitrostjo 107 kilometrov na uro poletel prek peščene podlage v zaščitne pnevmatike. Schumacher je tokrat ni dobro odnesel, saj si je zlomil golenico in mečnico na desni nogi in je moral počivati kar šest dirk, preden se je vrnil na VN Malezije.

11. marec 2000, VN Avstralije

Podobno grozljiva nesreča, ki jo je Schumacher doživel v Silverstonu, se je ponovila v Melbournu. Pri hitrosti 180 kilometrov na uro je njegov avtomobil končal popolnoma uničen v zaščitni ogradi, Nemec pa je imel tokrat več sreče, saj je nesrečo med treningom preživel nepoškodovan. 

17. julij 2001, testiranja v Monzi

Pri zaviranju pred enim od ovinkov med testiranjem avtomobila na progi v Monzi je pri hitrosti 310 kilometrov na uro Schumacher izgubil nadzor nad ferrarijem in se zaletel v zaščitno ograjo iz pnevmatik. Iz uničenega dirkalnika je vstal nepoškodovan, se odpeljal domov in nadaljnje teste prekinil.

29. julij 2001, VN Nemčije

Schumacher je bil na dirki v Nemčiji udeležen v spektakularni nesreči, ko se je v zadnji del njegovega ferrarija zaletel Brazilec Luciano Burti, ki je nato poletel v zrak. Oba dirkača sta dirko 300 metrov kasneje končala v pesku, prav neverjetno pa je, da sta jo oba odnesla brez najmanjše praske.

30. junij 2002, testiranja v Barceloni

Še pred začetkom nove sezone je Schumacher preizkusil varnost njegovega ferrarija. Pri hitrosti več kot 200 kilometrov na uro je izgubil nadzor nad avtomobilom, ki je ritensko končal v zaščitni ogradi. Medtem ko se je trk slabo končal za avtomobil, jo je Schumacher znova odnesel brez posledic.

2. september 2004, testiranja v Monzi

Težave z levo pnevmatiko na zadnjem delu njegovega ferrarija so pripomogle k hudemu trku Michaela Schumacherja pri hitrosti 340 kilometrov na uro. Nemcu se je uspelo iz hudo obtolčenega vozila rešiti samemu, nato je obležal na travi nedaleč od nesreče, potem pa vstal in ob spodbudi navijačev odšel proti boksom.

11. februar 2009, motoristični podvig v Cartageni

Zamenjava formule za motocikel Honde se je za Michaela Schumacherja v Cartageni slabo končala. Pri zaviranju pri hitrosti 110 kilometrov na uro je njegov motor zdrsnil na tla, Schumacherja pa je izstrelilo v pesek, kjer je za nekaj časa negibno obležal. Nato so ga odpeljali v bolnišnico, kjer so po petih urah pregledov ugotovili poškodbe vratnih vretenc, lobanje in nekaj zlomov reber. Poškodbe so tudi preprečile morebitno vrnitev 'upokojenca' Schumacherja v Ferrari, kjer so želeli, da nadomesti poškodovanega Felipeja Masso. 

25. september 2011, VN Singapurja

Schumacher je po vrnitvi v formulo 1 dirkal za Mercedes in tudi v tem avtomobilu doživel hujši trk. Med ponesrečenim prehitevanjem se je z vso silo zaletel v zadnji del torra rossa Jeana-Érica Vergna in popolnoma uničil avtomobil, medtem ko jo je sam odnesel brez poškodb.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.