Mularija osvaja tudi slovensko mladino

Foto: Žurnal24
Britanska nadaljevanka, ki je osvojila Otok, sedaj osvaja tudi našo podalpsko deželo.
Oglej si celoten članek

Britanska Mularija osvaja Slovence. 

 
Ob petkih okoli polnoči si lahko na Kanalu A ogledate kultno britansko TV serijo Skins, ki so jo prevedli v Mularija. Gre za nekakšno sodobno nadgradnjo (v prevodu) istoimenskega filma Kids iz leta 1995. V Veliki Britaniji je nadaljevanka med mladimi sprožila pravcato revolucijo – svoj pohod začenja tudi po drugih državah sveta in Slovenija ni nobena izjema.

Seks, droge in golota
Ogled serije bo za nekatere, predvsem starejše, morda šokanten, za druge, predvsem mladino, pa povsem sprejemljiv in vsakdanji. Tako boste priča prizoru, ko fant užali dekle, češ da nima sorazmernih prsi. Ta se nato brez sramu razgali njegovemu kolegu in ga vpraša za drugo mnenje. V prejšnji epizodi je denimo eden od najstnikov pojedel viagro in rezultat je bil, sicer skozi hlače, povsem viden. Ali pa: fant naredi doma žur in naslednje jutro ga iz lastne hiše vrže naznani gost, ki je prenočil v njegovi kopalni kadi. In ker ne more več nazaj domov, se odloči, da gre pač nag v šolo.

Tisto, po čemer se ta serija loči od istoimenskega filma iz leta 1995, je, da je narejena s stilom, je produkcijsko dodelana in je dejansko namenjena mainstream populaciji, ne alternativcem – predvsem pa mladim. Na avdiciji v Londonu leta 2006 se je zbralo kar 1.500 najstnikov med 16. in 18. letom starosti. Prvo sezono so v Veliki Britaniji začeli predvajati januarja 2007, drugo februarja lani, tretjo pa januarja letos. Serija je pobrala tudi številne TV nagrade – med drugim je bil nagrajen njihov inovativen pristop k trženju. V povprečju si na Otoku eno epizodo ogleda okoli 850 tisoč ljudi. Izraz skins party pa je med Britanci postal sinonim za divje domače zabave, ki jih najstniki prirejajo, kadar staršev ni doma.

Odkupili že drugo sezono
Na Pro plus pravijo, da je gledanost serije Mularija (Skins) v skladu s pričakovanji glede na poznejši večerni termin na Kanala A. Serijo namreč, čeprav gre za ponovitev prve sezone (devet delov), ob petkih zvečer v njeni primarni ciljni skupini (od 15 do 24 let) spremlja 12 odstotkov vseh mladih, ki so v času predvajanja pred malimi zasloni. Vsaj tako je pokazala raziskava AGB Media Research za marec 2009.

Na komercialni televiziji pravijo, da so serijo uvrstili v tako pozen termin, ker gre za ponovitev prve sezone. Kot pravijo na Pro plus, v najbolj gledanem terminu (prime time) namreč predvajajo nove serije, filme in drug program – čeprav, da jih spomnimo, tudi prvo predvajanje te sezone ni bilo uvrščeno v ta termin. Bodo pa gledalcem v prihodnje ponudili tudi drugo sezono te nadaljevanke, ki je sestavljena iz desetih delov in so jo že odkupili – kdaj točno bo na sporedu, še ni znano.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.