"Iskreno, sem zanjo prvič slišala, ko mi je prijateljica razložila, kdo to sploh je. Načeloma z znanimi osebami ne delam na takšen način. Nikomur obleke ne delam zastonj. To ni filozofija naše znamke. Smo že sodelovali z znanimi osebami, ampak so seveda te osebe za obleko plačale. Se pravi, morajo biti sposobne nositi nek finančni delež. To pomeni, da mora biti tudi temu primerna prava stranka. Zelo določen krog ljudi nosi našo znamko, to so ponavadi top menedžerke, direktorice podjetij, uspešne ženske, kreativke, ki imajo svoje lastne dohodke. Od tega ne odstopamo."
"Med Slovenci je tega zelo veliko"
Maja nam pove, da je veliko znanih oseb že prišlo na to idejo: "Nekateri mislijo, da če bodo dvakrat ali trikrat v časopisu v tvojih oblačilih, da bodo dobili kaj zastonj. Tega naša blagovna znamka ne podpira." Doda tudi, da zastonj obleke ne bi naredili za nikogar: "Ni niti ene znane osebe, za katero bi to naredila popolnoma zastonj. To res ni filozofija naše blagovne znamke."
Za zaključek pa modna oblikovalka doda, da tako Mireli, kot tudi vsem nevestam, želi veliko sreče in čim lepšo poroko.
No, Mirela sicer spada med ženske, ki si lahko kaj privoščijo. Konec koncev je kot zmagovalka šova dobila 50 tisoč evrov, ki pa jih bo verjetno prej vložila v svoj lepotni salon, ki ga namerava v Novem mestu že zelo kmalu odpreti.
....brez bluzenja ma dva froca,to se ji je "zgodilo" ...
pa dej no Lapanka, haha, to ime se mi dopade, pa ne bo si Maja blatila ime s tabo.....lepo te …
Tale ženska pa resnično živi v oblakih! Kdo pa pravzaprav je in kaj konkretnega je (razen bluzenja v šovu) dosegla …