“Pri nakupu vstopnic za koncert Joséja Carrerasa na Petrolu sem za sedišče plačala 59 evrov. Prejšnji teden pa sem kupovala v Maximarketu in so mi za isti koncert ponudili 40-odstotni popust,” se pritožuje naša bralka Simona Javornik in dodaja, da se počuti ogoljufano.
Organizator koncerta AMC Studio pojasnjuje, da je takšna ponudba “del pokroviteljske pogodbe”.
Popust za omejeno število
“Mercator je eden od večjih pokroviteljev koncerta Joséja Carrerasa in hkrati lastnik Maxija, zato je bilo možno na njihovih prodajnih akcijah kupiti vstopnico s 40-odstotnim popustom. Število teh vstopnic, ki smo jih po pogodbi dali Mercatorju, je bilo omejeno (300),” pravijo v AMC Studiu.
Po njihovih besedah je bila akcija izvedena samo v dogovoru z Mercatorjem, saj zaradi dobre prodaje vstopnic “nimajo interesa prodajati cenejših vstopnic”.
Mercator: 400, ne 300
Na vprašanje, zakaj se za akcijo niso odločili ob začetku prodaje vstopnic (16. julija, op. p.), ampak šele septembra, Tjaša Tršar iz Mercatorjevega sektorja za operativni marketing odgovarja: “Začetek dejavnosti je bil vezan izključno na pripravo marketinških materialov, s katerimi smo kupce obveščali o dejavnosti za Maxi.” Pri Mercatorju pravijo, da so prejeli 400 vstopnic, ki so še na voljo.
Od kod razlika sto vstopnic, nam niti od organizatorja niti od Mercatorja ni uspelo izvedeti.