Podjetje Millward Brown, ki se ukvarja z raziskovanjem družb in podjetij, je naredilo seznam najbolj cenjenih blagovnih znamk. Prvo mesto je že sedmo leto zapored zasedla modna hiša Louis Vuitton, ki je vredna kar 26 milijard dolarjev (približno 20 milijard evrov) in s tem premagala modno hišo Hermès, ki je z 19 milijardami (približno 15 milijard evrov) pristala na drugem mestu. Tretje mesto je pripadlo Rolexu, z vrednostjo 7,1 milijarde dolarjev (približno 5,6 milijarde evrov).
"Luksuzne dobrine so dobra naložba in ljudje vse bolj kupujejo klasične kose. Tisti, ki si to lahko privoščijo, vlagajo vanje," je pojasnil Nick Cooper, direktor družbe Millward Brown. Ta je na četrto mesto uvrstila znamko Chanel, katere vrednost je 6,6 milijarde dolarjev (približno 5,2 milijard evrov), na petem mestu je pristala znamka Gucci s 6,4 miijarde dolarjev (približno 5 milijard evrov), šesto mesto pa je zasedla Prada s 5,7 milijarde dolarjev (približno 4,5 milijarde evrov).
Zgodovina, dediščina in kakovost so bili ključni komponenti raziskave.