Londončan, naelektren z nepredvidljivostjo

Foto: Arhiv izvajalca, MySpace
Foto: Arhiv izvajalca, MySpace
Tony Colman, gospod, ki skrbi, da London Elektricity v svet drum'n'bassa dovaja dovolj toka, ima za seboj kar nekaj glasbene kilometrine. Pred petkovim nastopom v F Clubu smo se z njim pogovarjali o njegovi založbi in zadnjem albumu, razkril pa je tudi, kaj oziroma kdo ga bo, poleg elektr(on)ike, grel letošnjo zimo.
Oglej si celoten članek

V drum'n'bassu ste že več kot 12 let. Kaj se je v tem času spremenilo?
Skoraj vse. Ko sem pred 15 leti začel ustvarjali London Elektricity glasbo, je bila produkcija precej drugačna. Nismo imeli računalnikov, pač pa le sekvence, samplerje in podobno, danes pa vse lahko naredimo z računalniškimi programi. Poleg tega se tudi interneta ni tako množično uporabljalo. Uporaba le-tega se je v zadnjih letih namreč močno spremenila. Glasbo lahko deliš, oglašuješ in prodajaš. Edina stvar, ki se pri meni ni spremenila, je uporaba plošč, saj sem eden zadnjih, ki to še počnejo, in menim, da je to edini pravi način didžejanja.

Ste na čelu založbe Hospital Records. Kakšno glasbo mora imeti producent, da ga opazite in sprejmete medse?
Tukaj ni nobenega pravila. Vsak mesec preposlušamo ogromno demoposnetkov in se odločamo predvsem na podlagi zvoka, ki ga do zdaj še nismo slišali, nečesa, kar je originalno, novo. Tisto, česar ne želimo slišati, so producenti, ki zvenijo kot drugi producenti. Nekaj jih je sicer zelo dobrih, zvokovno odličnih, vendar jim primanjkuje izvirnosti. Stremimo torej k unikatnemu stilu, povsem drugačnemu od drugih. Takemu producentu nato lahko pomagamo še izboljšati njegovo delo.

Založba je letos praznovala 15. obletnico. Kaj vam to pomeni?
Zelo sem ponosen, saj si s Chrisom (Gossom, op. a.), s katerim sva vse skupaj začela, nisva nikoli mislila, da bo to nekoč ena največjih drum'n'bass založb. Želela sva ustvariti majhno založbo, da bi lahko izdajala svojo glasbo. Večjih ambicij nisva imela. Sva pa v to vložila ogromno dela in to je pravzaprav najin otrok. Občutek je zelo dober!

Kako ste obletnico praznovali?
Pravzaprav še nisva imela velikega praznovanja. Verjetno naju to še čaka in zagotovo bova v božičnem času nazdravila tudi temu. Neprestano namreč delava ter se redko ustaviva in pogledava nazaj. Zdaj se že ukvarjava z načrti za 2013, za prihodnje leto pa je organiziranih že veliko zadev.

Ko sva ravno pri načrtih za leto 2013 – v manj kot 15 letih ste dosegli toliko stvari. Kateri pa so še tisti nedokončani posli?
To so vsi posli, za katere še ne veva. Ne veva, kaj bodo še prinesla leta in kaj bova še načrtovala. Vse se neprestano spreminja in izteče se povsem drugače, kot si zamisliš danes. Vsi posli so torej še nedokončani. Vendar so nama presenečenja všeč.

Že vse  življenje pišete besedila. Kje dobite navdih?
Hm, ne vem.

Foto: Arhiv organizatorja London Elektricity

Ste morda za komad Meteorites idejo dobili v kakšnem znanstvenofantastičnem filmu?
Ne, velikokrat gre za naključje. Meteorites je bil sprva le instrumentalni osnutek. Napisal sem ga na dan, ko je nad severno Evropo padal meteoritski dež. Opazoval sem ga na vrtu z otroki in ženo in naslednje jutro naredil osnutek, ki sem ga, mislim, da, poimenoval Meteor Shower. Poslal sem ga Elsi (Esmeraldi, op. a.), vendar si nisem mislil, da se bo ozirala na naslov. Na dan je prišla s pesmijo, ki sva jo dodelala, dodala besedilo in podobno.

Pesem Elektricity Will Keep Me Warm sta z Elso, ki smo jo slišali že v komadu Just One Second, posnela v različnih jezikih. Kako to?
Bil je poskus, saj sem si to vedno želel narediti.  Predvsem zato, ker drum'n'bass v nekaterih državah ni tako razvit in tudi nima priložnosti, da bi se razvijal. Vedno sem si želel dobro pesem posneti v različnih jezikih in videti, kaj se bo zgodilo. Idejo sem povedal Elsi, ki jo je zapela v francoski, španski in švedski verziji, od koder prihaja.

In v katerem jeziku vam je zvenela najlepše?
Hm, zelo všeč mi je francoska verzija. Všeč mi je, kako zveni. Pa tudi v angleščini, ker vse razumem (smeh). Bil je zelo zanimiv in zabaven poskus.

V nekem intervjuju ste pojasnili, da je Round the World In A Day z vašega zadnjega albuma pravzaprav nastal iz osnutka glasbe, ki ste jo napisali pri 17 letih, pred več kot 30 leti. Kako to, da ste se zdaj odločili, da ga uporabite in celo vključite v svoj album?
Vedno je bil nekje v moji glavi. Včasih nečesa ne dokončaš, pa veš, da nekoč boš. Bil je na zelo stari kaseti in uspelo mi ga je presneti. Ko delaš z analognimi kasetami, so te lahko zelo poškodovane. Nisem ga nameraval uporabiti, pač pa predelati, vendar ni zvenel tako, kot bi moral, zato sem ga uporabil kot intro in spremljavo.

V petek boste v Ljubljani nastopili z MC Darrisonom. Kaj lahko pričakujemo od vašega seta?
Ko z MC Darrisonom sodelujeva, je vedno zanimivo razmišljati o tem, kako se bo izteklo, saj je nastop zelo nepredvidljiv. Pri njem mi je všeč to, da je veliko več kot MC. Je zelo zabaven in odličen pevec.

Kaj vas bo to zimo poleg elektr(on)ike še grelo?
(smeh) Verjetno steklenica tople vode, moja krasna žena in sinova, ki zjutraj zlezeta k meni v posteljo in plezata po meni.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.