Jeseni vas bo v H&M-ovih trgovinah pri nakupovanju opazovala vse bolj priljubljena pevka Lana Del Rey, ki bo novo kolekcijo predstavljala v duhu 60. letih prejšnjega stoletja. "Celotno kampanjo je navdihnilo obdobje noir, v tem bo vladalo celotno jesensko vzdušje," je pojasnil Donald Schneider, H&M-ov kreativni direktor.
Prvo fotografiranje je že za njimi. Lana se je H&M-ovim forografom nastavila pretekli mesec v New Yorku, kjer je bilo celotno snemanje precej skrivnostno, zdaj pa so končno potrdili, da gre za novo kampanjo.
Sicer pa je Lana trenutno vroča "roba" v modnem svetu, saj si jo želijo praktično vsi, med njimi tudi priznana modna znamka Mulberry, ki je v njeno čast oblikovala novo torbico. Lana je dejala, da so se ji s tem uresničile sanje. "Obožujem to torbico in njen dizajn. Je popolna mešanica starega Hollywooda in sodobne mode. Resnično sem počaščena, da je tako priznana znamka po meni poimenovala torbico," je bila vesela Lana, ki pa se je za H&M prvič prelevila v manekenko.
Lana Del Rey je novi obraz H&M-a
Ameriška pevka Lana Del Rey je postala novi obraz znane švedske blagovne znamke H&M.